אחסון סחורה מיובאת

לעיתים קרובות, נזקק היבואן לאחסון הסחורה שייבא לארץ, עד שסחורה זו תועבר לספקים או למשווקים השונים. מטבע הדברים אחסון הסחורה צריך להבטיח ליבואן לא רק חלל גדול מספיק שיכיל את הסחורה, אלא גם שמירה על התכולה בתנאים מקסימאליים שלא ייפגעו בה ויבטיחו את שלמותה.

כללי

הצורך באחסון סחורה מיובאת תרם להקמת חברות שמציעות פתרונות אחסון ושינוע לאותם בעלי עסקים שעוסקים בעיקר בתחום של יבוא מסין. בדרך כלל מדובר בחברות רציניות שמציעות פתרונות אחסון מקצועיים ואופטימאליים שמותאמים לכל סוג של אריזה או מוצר.

המשמעות של אחסון מקצועי של הסחורה המיובאת היא לא רק אחסון בתנאי אקלים ששומרים על הסחורה, אלא גם שירותי אבטחה ושמירה במשך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, וצילום במצלמות במעגל סגור. כל אלה נותנים ליבואן שקט נפשי וביטחון שהסחורה נמצאת בידיים טובות ולא יאונה לה כל רע עד שתגיע ליעדה הסופי באמצעות ספק הובלות אמין ומיומן.

פתרונות לאחסון סחורה מסחרית

חברות שמציעות פתרונות אחסון לסחורות מסחריות מטפלות בכל סוגי הסחורה, שברובה מגיעה היום לישראל בעקבות יבוא מסין. מדובר במגוון של סחורות, החל מציוד משרדי, דרך מכונות וציוד תעשייתי מכל הסוגים, וכלה במוצרים לבית. פתרונות האחסון מותאמים בהתאם לצרכים הספציפיים של כל אחד מהלקוחות.

שירותי אחסנה למגוון של סחורות, כמו מוצרים שמגיעים לארץ בעקבות יבוא מסין, מציעים קשת של שירותים, ובין היתר גם שינוע התכולה כולה וסידורה כנדרש בתוך מתחם האחסון.

כדי להבטיח את שלמותה של הסחורה, האחסון מספק מערך לוגיסטי שמאפשר בקרה ושליטה על ההיבטים השונים שקשורים לאחסון כמו: חלל רחב דיו על מנת להכיל את הסחורה, מיזוג אוויר שישמור על האקלים הנדרש לשמירת איכות הסחורה, הנחה מסודרת של הסחורות כך שהמוצרים לא יימעכו או ייסדקו וכפי שציינו, שירותי אבטחה שיגנו באופן פיזי על הסחורה מפני גניבות ונזיקין אחרים.

אין ספק, שעל מנת שחברה שמתמחה בשירותי אחסון תוכל לספק לכל יבואן את התנאים המקסימאליים לאחסון הסחורה שייבא, עליה להיות עם גב כלכלי חזק מספיק שיאפשר לה להציע לכל לקוח את התנאים הספציפיים שמתאימים לאחסון הסחורה שלו, בעיקר כאשר מדובר באחסון סחורה שיש לה רגישות מעבר לרגיל.

ונדגיש שוב, כשהסחורה נשמרת במצבים מיטביים, היבואן יכול להיות רגוע באותו פרק זמן שעליו להתנהל מול המשווקים או הספקים שאליהם אמורה הסחורה להגיע בסופו של דבר.

יתרון נוסף שיש לחברת אחסון מקצועית הוא היכולת להציע בין היתר לא רק מקום לאחסון הסחורה אלא גם שירותי שינוע, העמסה וכדומה עד לשילוחה באמצעות חברת הובלה מקצועית ליעדה.
אמינות החברה

חברה אמינה שמציעה שירותי אחסון היא זו שגם מבטיחה ללקוח שמירה על סודיות ועל דיסקרטיות, בכל מה שקשור לסחורות שהיא מאחסנת.

אחסון למשך טווחי זמן שונים

בדרך כלל אפשר לאחסן סחורה מיובאת לפרקי זמן שונים, לתקופות קצרות או ארוכות טווח. צוות מיומן עוזר ללקוח לבחור את תנאי האחסון האופטימאליים לסחורה שלו ומאחסן אותם בהתאם לפרק הזמן הנדרש. במשך זמן האחסון יכול הלקוח לבדוק את הסחורה, להסיר או להוסיף פריטים במהלך תקופת האחסון, בדרך כלל תמורת תשלום נוסף.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828