איך לעבור הובלה בשלום?

ביום ההובלה בעת המעבר, נמצא כל הרכוש שלכם אותו קניתם במיטב כספכם, בידיה של חברת הובלות. זוהי תחושה מלחיצה לדעת שכל אשר צברתם עם השנים ותרצו להעבירו איתכם הלאה נמצא בידיים זרות, אשר במקרה הטוב מבצעות הובלות כאלה מדי יום ובמקרה הפחות טוב, אתם אחת מתוך מספר הובלות שהחברה מבצעת ביום אחד. מה כדאי לעשות על מנת לעבור את היום הזה בשלום? בחירה נכונה של חברת הובלות, אריזה נכונה ותפקוד נכון ביום ההובלה יסייעו לכם לצלוח את היום הזה.

בחירת חברה הובלות בהתאם לצרכים

אם תקליקו בגוגל חברת הובלות, גם אם תגבילו לאזור מגוריכם בלבד, תקבלו עשרות כאלה. איך תדעו מי הנכונה לעבוד איתה? אם מישהו מחבריכם עבר דירה או קיבל שירותי הובלת משרד למשכן חדש לאחרונה והיה מרוצה משירות ההובלות שקיבל, תנו לחברה זו עדיפות (אם כי לא בלעדיות). בדקו עם החברה שהיא מתייחסת לעבודתה ברצינות: האם היא לוקחת אחריות על העבודה ונחתם מולה חוזה המבטח את התכולה? האם זו חברה גדולה המצויידת בדי משאיות, אנשי צוות וציוד מיוחד אם  צריך? האם נציג מטעם החברה יגיע אליכם בכדי לראות את תנאי העבודה וכמות התכולה? וכמובן מהו בסופו של דבר המחיר. שקלול של כל אלה יגרום לכך שתפנו אל חברת הובלות מתאימה.

מתי לבצע העברה?

לא תמיד מועד המעבר נמצא בידכם ונתון לשיקולכם, וגם אם כן, ההובלה לא תמיד תהיה שיקול מרכזי. אם אתם משפחה עם ילדים, תרצו בוודאי לעבור בקיץ לפני תחילת שנת הלימודים והדבר באמת חשוב וחיוני. עם זאת, כאשר אתם גמישים, נסו לעבור בחורף ולא בקיץ. בקיץ המחיר יהיה כפול מבחורף ואיכות השירות תהיה פחותה בגלל הלחץ.

לארוז בחוכמה

גם כך עבודת הובלות היא קשה מאוד וטומנת סיכונים לתכולת הדירה. על מנת למזער את הסיכוי לנזק, ארזו בחוכמה. מיינו היטב את חפציכם. הפעם אל תגידו: “אולי עוד אשתמש בסיר הזה” או “אולי עוד אלבש את הבגד”. קחו את המעבר כהזדמנות אמיתית לאוורור. לאחר מיון רציני, הצטיידו בארגזים רבים- תמיד נראה שצריך פחות מהכמות הנדרשת בפועל. אל תחסכו- תאספו או בקשו מחברת ההובלה ארגזים רבים בגדלים שונים. חפצים רגישים ושבירים עטפו היטב, כתבו: שביר עליהם וניתן לשים מתחת גם ריפוד כמו ניילון פצפצים או שמיכה. כל אלה יפחיתו את הסיכוי לכך שחפצים יפגעו או יאבדו.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828