איך עוברים דירה במהירות וביעילות?

מעבר דירה מוכר לכולם כתהליך הגורר עימו לא מעט בלגן, עבודה שאיננו רגילים אליה בדרך כלל של מיון תכולת הדירה לחפצים שנשארים מאחור לאלה שעוברים הלאה, אריזה תוך שמירה על החפצים השבירים.

האריזה והובלת הדירה הן גם  רק חלק קטן מתוך מעבר הדירה כולו- מציאת קונה לדירה הישנה, התארגנות במקום החדש ועוד. לכן, לפחות את המעבר עצמו וההובלה כדאי לעשות בצורה חכמה. איך עושים זאת נכון? איך מבצעים את המעבר בצורה שקולה ומתוכננת כך שלא יהיו פאשלות בלי צפויות?

בחירת החברה- לא לעשות אן דן דינו

הקשר שלכם עם חברת ההובלה הוא אמנם קצר מאוד אך גם חשוב ומשמעותי. כל רכושכם או לפחות רובו נמצא בידי חברת ההובלה למשך זמן מסוים והיא זו שאחראית להעביר אותו בשלום לדירה החדשה.

חשוב לבחור את חברת ההובלה בתבונה. חפשו בפורטלים העוסקים בתחום, חפשו חברות שנראות אמינות וותיקות. בדיקה בפורטלים מוכרים היא כדאית כי אלה מפרסמים רק חברות שהציגו תעודת יושר ותעודת מקצוע אם נדרש וגם מדרגות את החברות על פי השירות שהן נותנות. נסו לברר ולקבל המלצות גם בקרב חברים ומכרים. המלצה של אדם שהנכם סומכים עליו בהחלט תתן שקט מסוים. אולי אתם זקוקים לחברת פינוי דירה בשביל להיפטר לצמיתות מחלק מהציוד הקבוע שלכם בדירה?

להתחיל להתארגן הרבה לפני המעבר

גם אם אתם מכירים את עצמכם ככאלה שמשאירים הכל לרגע האחרון, במעבר דירה תצטרכו לשנות מהרגליכם הישנים ולהתחיל להתארגן בהדרגה לקראת היום הגדול. אין הכוונה כמובן לחיות במשך חודשים כשהדירה כולה בארגזים אך ניתן ומומלץ להתחיל בתהליך האריזה מספר חודשים קודם לכן.

ככל שחפץ שימושי פחות כך תוכלו לארוז אותו קודם (זו ההזדמנות גם כמובן למיין ולהפטר מחפצים שכבר שנים שוכבים בארון…). כך בהדרגה תוסיפו עוד ארגז ועוד עד שבשבוע האחרון תארזו את החפצים השימושיים ביותר. בכל מקרה השאירו לכם גם תיק לכל אחד מבני הבית בו יארזו מספר חפצים לשימוש ראשוני: מעט בגדים, מוצרי היגיינה ועוד כך שהתארגנות ראשונית תוכל להתבצע עוד לפני פריקת הארגזים. בנוסף, גם את הפניה לחברות ההובלה עשו בזמן, במיוחד אם המעבר הוא בקיץ.

לקבוע פגישה עם נציג החברה

נכון, זו לא רכישת דירה אלא רק הובלות. עדיין חשוב שיהיה תיאום מלא ביניכם לבין המובילים. בפגישה יראה הנציג את כמות התכולה ואת תנאי הגישה לדירה ובהתאם לכך ינקוב בעלות. בררו האם החברה נותנת שירותי הרכבה ובאיזה מחיר.

בדקו שהחברה מספקת ביטוח לתכולה. בפגישה כזו יראה נציג החברה מה גודל הצוות הנדרש, מה כמות החפצים הגדולים המייקרים את מחיר ההובלה, האם נדרש ציוד מיוחד כמו מנוף המעלה אף הוא את המחיר. זה הזמן שלכם לסגור פינות, לשאול שאלות ולהגיע אל יום ההובלה כשאתם יודעים מה צפוי לכם.

להכין את השטח ליום ההובלה

ההובלה מתקיימת למעשה במספר זירות: הדירה הישנה אשר מתפנה מן התכולה, החניה או הרחוב של הדירה הישנה בהם ממתינה המשאית שעליה מועמסת התכולה, הרחוב או ההחניה בדירה החדשה עם הורדת התכולה מהמשאית והדירה החדשה אליה מועברת התכולה חשוב להכין את השטח כך שלצוות ההובלה לא יחכו קשיים מעבר לעבודה עצמה שהיא קשה גם ככה.

הכינו מקום בו תוכל המשאית לעמוד בשני המקומות, אם צריך להכין לכך את דיירי הרחוב- עשו זאת. את שתי הדירות פנו מחפצים. מומלץ להקצות לכל אחד מהמקומות חבר או קרוב משפחה שיראה שהעבודה נעשית כמו שצריך ואין בעיות.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828