ההבדל בין אריזה עצמאית לאריזה שלנו

העברת דירה הינה פעולה משמחת, ברוב המקרים. אולם היא דורשת פעילויות רבות לפני כן, כמו סגירת חשבונות שונים, סידור הדירה החדשה ואריזת החפצים והרהיטים של הדירה הישנה. אריזה זו, דורשת וצורכת זמן רב, ופעמים רבות, אף מחייבת מיון וארגון מחדש של החפצים אשר יידרשו לעבור. אנשים רבים רוצים או צריכים, מפאת קוצר זמן, להעביר את עבודת האריזה לצוות מיומן ומנוסה.

אנו, בשיראל הובלות, שמחים לסייע במלאכת האריזה. אריזה זו, עשויה לחסוך זמן, הן לפני המעבר והן לאחריו, כאשר תוכלו למצוא את החפצים הנדרשים ביעילות ובמהירות. פעולת האריזה מתחילה ממיון החפצים, רשימות מסודרות וארוכות של פריטי הבית, החפצים, הרהיטים ומכשירי החשמל. כל קטגוריה שכזו תיארז בארגזים נפרדים אשר יצוינו עליהם החפצים הארוזים.

אריזת הדירה ללא לחצים

בכדי לעמוד בלוח הזמנים, אשר פעמים רבות, נקבע מראש למפני הדירה, יש לארוז את החפצים הרבים באופן יעיל ומהיר. אריזה מקצועית יכולה לסייע ביעילות זו, הן באמצעות השלבים המתוכננים שלה, הן באמצעות סידור קפדני של החפצים והן באמצעות אריזות איכותיות ובטוחות. הארגזים השונים יכילו בנפרד את מוצרי החשמל, הכלים השבירים והחפצים השונים. פעמים רבות, האריזה תוכל להתבצע על פי החדרים הייעודיים בבית החדש, כך שפירוק הארגזים יהיה אף הוא מהיר ויעיל.

מעבר לכך, בעת אריזת הבית על ידי צוות החברה, הם יוכלו לבחון גם את אמצעי השינוע האפשריים. במידה ויהיה צורך באמצעי עזר כמו מנופים, הם יוכלו להתריע על כך, ובכך לחסוך עלות נוספת ביום ההובלה עצמה. האריזה המקצועית אף תיקח בחשבון אפשרויות אריזה של רהיטים או חפצים יוקרתיים, כמו למשל מקרר, ספות או שולחנות רגישים ועדינים. ההבדל הניכר בין האריזה המקצועית לאריזה העצמאית יתבטא באופן המשמעותי ביותר ביו העברה, בו יוכח כי כל הרהיטים והחפצים עברו באופן שלם, ופירוק הארגזים וחלוקתם בבית החדש הינו יעיל, מהיר וחוויתי.

אמינות חברת ההובלות

החשיבות הגדולה של חברת הובלות דירות, הן בסיוע לאריזה והן בשינוע החפצים, הוא ביכולתה להיות אמינה, הוגנת בתמחור, ואדיבה. הפיכת יום המעבר לחוויה, יוכל לסייע בהורדת הלחצים הקיימים ביום זה, המתח והחרדה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828