הובלה ואחסנה עם חברה אחת

אם אתם מתכננים מעבר לחו”ל עקב שליחות של כמה שנים, ולצורך כך אתם זקוקים גם לשירותי הובלה של תכולת הבית שלכם וגם לשירותי אחסנה, מוטב לעשות זאת עם חברה אחת רצינית ומקצועית ביותר בתחום זה, אשר יכולה לספק את שני הדברים במקום אחד לנוחיותכם המלאה ותוך שירות איכותי ביותר לאורך כל הדרך. ישנן חברות הובלה אשר כמובן מתמחות גם באחסנת תכולה של בתים, כך שתוכלו להוריד לכם מהראש את כל נושא האחסנה, ולהתחיל את חייכם במקום החדש בצורה חלקה וללא כל טרדות כאלה ואחרות.

אריזת הבית

במידה ואתם יוצאים לחו”ל אריזת הבית על תכולתו צריכה להיעשות לטווח ארוך מטבע הדברים. במקרים אלה מומלץ להיעזר בשירותי האריזה של חברת ההובלה. אריזה על ידי חברת הובלות דירות מעבירה את האחריות לאותה חברה אשר גם תאחסן את החפצים שלכם, ולא יוכלו לבוא אליכם בטענות כי החפצים ניזוקו בגלל שארזתם אותם לא טוב. בנוסף כך, יש לרשום את כל תכולת הבית הנשלחת לאריזה (רהיטי סלון או רהיטי חדרי שינה, ריהוט גן וכד’), למספר את כל הקרטונים, ולרשום על כל אחד מהם באופן מדויק ביותר, מה נמצא בתוכו ולאן הוא שייך בעת הפריקה של התכולה שלו. כאשר תחזרו מחו”ל יהיה לכם מאד קשה לזכור מה נמצא באיזה קרטון ללא רישום מדוייק זה בשלב זה.
ישנם אנשים אשר מחלטים לבצע אריזה באופן עצמאי. סביר להניח אלו שיש להם כישרון באריזות אכן יוכלו להצליח באריזה וניילון הרהיטים באופן מוצלח. אך כדאי להעסיק חברת אריזה מקצועית, אם אתם לא רוצים כי ספת נוער של ילדכם לא תיפגע, ומיטת נוער של בתכם לא תיסדק או תיסרק.

חפצים יקרים ביותר

אריזת חפצים יקרים כדוגמת ריהוט עדין ויקר, חפצי אמנות שונים וכדומה יש לעשות בנפרד ולהודיע לחברת ההובלה / אחסנה על שווים. יש לוודא כי הביטוח של החברה מכסה גם פריטים אלה ובמקרה הצורך להרחיב את הפוליסה באופן מיוחד. לחברות אחסנה מקומות אחסון מיוחדים לחפצים מסוג זה, אבל כשמדובר בפריטים מאד יקרים לא כל חברה תתעסק איתם ותדרשו למצוא מקום מיוחד עבורם.

חתימה על הסכם הובלה ואחסנה

לפני ההובלה והאחסנה עליכם לחתום על הסכם עם נותן השירות. על הסכם זה לכלול את נושא ההובלה עצמו ואת נושא האחסנה יש להקפיד על המחיר לתקופה המבוקשת לאחסנה ולהגדיר מה קורה במידה ואתם מבקשים להאריך או לקצר אותה.

שירותי הובלה ואחסנה ניתנים בחברות הובלה מסוימות. השירות נועד לספק לבעל הדירה פתרונות אחסון זמניים עבור בעל הדירה שמעוניין לאחסן את הרכוש שלו עד לכניסה לדירה החדשה. לחברת ההובלה יש מחסנים או מקום ייעודי לצורך אחסנת הציוד באופן מאובטח.

מדוע יש צורך בשירותי הובלה ואחסנה?

נסיעה לחו”ל

כאשר טסים לחו”ל לתקופה של כמה חודשים או שנים ומעוניינים לשמור על הריהוט במקום בטוח, שירותי אחסנה יכולים להיות פתרון מושלם למטרה זו. באמצעות אחסנת הריהוט על ידי חברה מקצועית המספקת שירותי הובלה ואחסנה ניתן לשמור על הריהוט מבלי לחשוש.

כיום ישנם אנשים רבים שבוחרים לעבוד או ללמוד בחו”ל, אך בזמן שהותם שם הם מעוניינים לשמור על הרכוש הנמצא בארץ, לכן אחסנת הרכוש הוא פתרון אולטימטיבי.

חברת ההובלות מספקת ללקוח מקום מיוחד או מחסן שבו ניתן לאחסן את הריהוט במהלך השהות בחו”ל, הרכוש של הלקוח יהיה סגור על ידי מנגנון אבטחה ואין חשש שייגנב או שיינזק במהלך התקופה. כאשר הלקוח חוזר בחזרה לארץ, החברה תוכל לבצע עבורו הובלה של הריהוט אל ביתו בחזרה ולהפוך את המעבר לפשוט וקל, ללא חששות בנוגע לרכוש והציוד האישי.

רכישת דירה חדשה

כאשר רוכשים דירה חדשה קיימת תקופת המתנה לטופס 4, ייתכן שבמהלך תקופה זו המשפחה תזדקק לשירותי אחסנת הריהוט באופן זמני. ברוב המקרים מדובר בזוגות צעירים או משפחות שצריכים מקום אחסון לרכוש עד למעבר הדירה, במקום להעביר את התכולה לבית ההורים או למקום שבו זה עלול ליצור עומס ואי נעימות. כמו כן גם אם להורים יש גינה או מרפסת, אחסון הרכוש במקום כזה עלול לגרום נזק לרכוש. מסיבות אלו, הפתרון המתאים ביותר עבור מי שממתין להיכנס לדירה חדשה הוא שירותי אחסנה שבהם הציוד והרכוש יאוחסנו באופן מאובטח

שיפוצים

לקוחות פרטיים ובעלי משרדים או מקומות עבודה המבצעים שיפוצים זקוקים לשירותי אחסנת הריהוט והציוד במהלך השיפוץ.

הובלה ואחסנה לזמן קצר במחסני החברה מצריך היערכות לקראת אחסון לפרק זמן ארוך. במידה ויש צורך בשירותי אחסון לתקופה ארוכה מומלץ לארוז את החפצים בצורה נוחה ושהגישה אליהם תהיה נוחה, מומלץ לסמן את הציוד ולכתוב מה התכולה של הארגזים כדי שגם הפריקה של הציוד  תהיה פשוטה יותר.

כיצד לבצע את האריזה?

  • על מנת לבצע את האריזה של החפצים והריהוט בצורה נכונה, מומלץ להניח אותם בצורה מסודרת בארגזים, הארגזים צריכים להיות ממוספרים או שיש להדביק עליהם מדבקה המתארת את התכולה.
  • יש להשתמש בחומרי אריזה איכותיים כגון קרטונים, נייר בועות (“פצפצים”), נייר לבן המיועד לאריזה של כלי זכוכית או אריזה של חפצים שבירים.
  • ניתן להשתמש בנייר עיתון על מנת לארוז כלים שבירים או למלא את הארגזים בשיירי נייר עיתון שמספקים הגנה טובה יותר לחפצים או כלי המטבח שעלולים להינזק במהלך ההובלה והאחסנה.

איך בוחרים חברת הובלה ואחסנה?

לפני שחותמים על חוזה עם חברת הובלה ואחסנה, מומלץ לבדוק את המחסנים, מהי רמת הבטיחות שבה מאחסנים את הציוד והריהוט של הלקוחות, האם המקום נקי ומסודר, האם קיימת תחזוקה שוטפת של המקום, חשוב מאד לוודא שיש הפרדה ברורה בין הציוד של הלקוחות כדי למנוע מצבים של בלבול. כמו כן יש לוודא שחברת ההובלות מספקת ללקוח ביטוח עבור אחסון התכולה. יש לכך חשיבות רבה להגן על ערך הרכוש של הלקוח, יש לוודא שהמקום נעול ומצולם במצלמות אבטחה.

יש לוודא שהשירות הניתן ללקוח כולל אמצעי הגנה ובטחון כדי לוודא שהציוד והרכוש המופקד בידי החברה, אכן נמצא בידיים טובות ואין סכנות של פריצה למקום, כמו כן יש לוודא שהמקום מכיל מערכות לגילוי עשן, מערכות כיבוי אש, חברת שמירה או לחילופין חדר בקרה שבו ניתן לראות על המסך צילום של המקום.

אחסון התכולה של הדירה מחויב על פי נפח האחסנה של המקום, כדי לחסוך בעלויות ישנם סבלים שתפקידם הוא להעביר את התכולה בצורה בטוחה מבלי שייגרם נזק, לכן חשוב לסדר את הארגזים בצורה נכונה. למשל את החפצים וכלי המטבח השבירים יש לאחסן בארגזים קטנים, ואת התכולה ששוקלת מעט יותר, יש לאחסן בארגזים גדולים יותר.

על מנת לבחור בחברת הובלה ואחסנה מומלצת, כדאי לחפש אחר המלצות וביקורות חיוביות ברשת האינטרנט, פורומים, רשתות חברתיות ועוד, כמו כן יש לבקש מהחברה הצעת מחיר על מנת לבצע השוואת מחירים מול מתחרים. דרך נוספת היא לפנות לקרובי משפחה וחברים ששכרו בעבר שירותי הובלה ואחסנה והיו מרוצים מן השירות , מן המקצועיות של העובדים ושל איכות שירותי האחסון וכמובן מהמחיר.

ישנן חברות הובלה רבות בשוק, אבל אין הרבה חברות שמספקות גם שירותי אחסנה בנוסף לשירותי ההובלה. במידה ועולה הצורך בשירותי הובלה ואחסנה, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המספקת את שני השירותים האלו ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. במידה ופונים לכל חברה בנפרד ההוצאות יהיו גבוהות יותר.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828