הובלות דירה ושאלות חשובות

כאשר אתם מתכננים הובלת דירה ממקום למקום, הרי שבאופן טבעי ביותר, הדבר הראשון אשר מן הסתם תצטרכו לעשות הוא לבחור חברת הובלות מקצועית ואיכותית אשר תהיה אמונה על כל התהליך של העברת התכולה שלכם לסוגיה השונים מן הבית הישן אל הבית החדש אליו אתם עוברים. בחירה נכונה של חברת הובלות תעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים ללא כל צל של ספק בעת העברת הדירה, ותחסוך לכם כסף רב כמובן. לרבים יש שאלות רבות אודות חברת הובלות כדי לבחור בחברה הנכונה. להל”ן כמה שאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין במה זה כרוך:

איפה לחפש חברת הובלה?

כדי להתחיל התעניינו אצל חברים ובני משפחה שיוכלו להמליץ לכם על חברה טובה ואמינה. אם אין לכם מכר שיכול להמליץ חפשו חברת הובלות באינטרנט שנראית לכם אמינה ומקצועית.
מהם השירותים שיש לצפות מחברת הובלה?
כיצד מבטחים הובלה?
למתי להזמין את ההובלה?
מהו מחיר סביר להובלה? מהי צורת התשלום עבור הובלה?

חברת הובלות מקצועית מעניקה שירותי הובלה מגוונים כגון: צי משאיות, עובדים מנוסים, שירותי אריזה, אמצעי אריזה לכל התכולה כולל חפצים עדינים ושבירים, שירותי מנוף, עמידה בלוח הזמנים שנקבע, ביטוח לתכולה, הסכם חתום מראש וכדומה. אם בהובלת רהיטים לאחר פינוי דירה , יש לקחת בחשבון כי חברות העוסקים בפינוי דירות אינן עוסקות בהובלת רהיטים וחפצים.

חברה מקצועית מבוטחת עד לסכום מסויים בכל הנוגע לתכולה שהיא מעבירה. אם ברשותכם חפצים יקרים במיוחד יש להודיע על כך למוביל ולעדכן את פוליסת הביטוח בהתאם.

פינוי דירה והובלת דירות מומלץ לעשות בשעות הבוקר המוקדמות כהובלה הראשונה של אותו היום.

אין מחיר אחיד להובלות מכיוון שבכל הובלה יש תנאים שונים שמכתיבים את המחיר הסופי. תכולת הדירה, קומת הדירה, המצאות או אי המצאות מעלית בבניין או בבניין החדש, שימוש בשירותי אריזה ושירותי מנוף נחוצים, מרחק ההובלה וכיוצא באלה, הם המרכיבים את מחיר ההובלה.

חברת הובלות דירות מקצועית ואמינה היא חברה שמספקת לכם חשבונית כחוק וניתן לשלם במזומן, בצ’ק או בכרטיס אשראי. בהרבה חברות ניתן לחלק את המחיר לכמה תשלומים. את תשלום הטיפ לסבלים יש לקבוע מראש ולשלם במזומן עם סיום העבודה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828