הובלות ושילוח בארץ ובחול

בשלב זה או אחר, כמעט כולם מוצאים את עצמם זקוקים לשירותיהם של חברות המאפשרות לבצע הובלות ושילוח של מטענים. בשנים האחרונות, ניתן לצפות אף בתופעה נפוצה לא פחות, של שילוח מטענים לחו”ל בעקבות שליחות, אל חברים או אפילו כאלה שמגיעים לארץ ומעוניינים להביא איתם את כל הציוד לישראל. אם כן, כיצד פועלות החברות הללו וכיצד לבחור את החברה המתאימה ביותר?

הובלה קלאסית

חברת ההובלה הסטנדרטיות או חברת פינוי דירה מסוגלות להגיע אל מקום מסוים בו נמצאים המוצרים לקחת אותם כאשר הם כבר ארוזים ולאחר מכן לשלוח אותם למקומות שונים ברחבי הארץ באמצעות עובדים מיומנים ומשאיות גדולות המסוגלות להכיל בתוכן את כל הפריטים. עם זאת, כיום ניתן ליהנות מעוד מגוון אפשרויות נוספות שיכולות להועיל בעת ביצוע השילוח לכל מקום שרק רוצים, הן באמצעות הובלה אווירית, הן באמצעות הובלה ימית.

כל סוגי ההובלות

כיום, לא חייבים להתפשר ולבחור חברה שמבצעת שילוח אך ורק לארץ או חברה אחרת שמבצעת שילוח אך ורק לחו”ל. כיום כל שצריך לעשות הוא לפנות לחברה אחת איכותית ומקצועית מספיק אשר מסוגלת לבצע את כל הפעולות הללו, בתוך זמן קצר ולאחר פגישה אחת בלבד של תיאום. כך, נמנע חיפוש מיותר של הלקוח ומבצעים את המשימה בפשטות.
כך גם לגבי העבודה עם ציוד ביתי, משרדי או אפילו של מפעלים. במידה ומעוניינים להעביר רהיטים ממקום למקום, ציוד משרדי גדול או אפילו מכונות, ניתן לעבוד עם חברה מקצועית שאיננה מתפשרת ומסוגלת להעביר כל מה שרוצים לאן שרק בוחרים, אם מדובר בשירותי הובלות של דירות לחול או משרד בארץ.
חברה איכותית שכזו, תשתמש לא רק באנשי המקצוע המיומנים שלה, אלא גם במשאיות גדולות במיוחד, כלים להרמת משקלים גדולים, מנופים להרמה אל תוך בניינים, שימוש בטכניקות להכנסת המוצרים אל תוך הבית וכן גם ביצוע של שילוח מטענים ברחבי העולם על פי בקשה.

שירותי אריזה

כיום, חלק מהאנשים שוכחים כי שלב האריזה הוא חלק לא פחות חשוב ולעיתים אפילו מטיש ממהלך העברת הפריטים. לכן, במידה ורוצים לבצע את התהליך באופן מושלם כך שאנשי החברה יארזו גם את הפריטים הרגישים והשבירים באופן עדין ומקצועי, ניתן רק להזמין את השירות. כך, חוסכים זמן יקר ואנרגיה, כאשר אנשי החברה יגיעו, יזהו את כל הפריטים, יביאו איתם את הכלים המתאימים לאריזה ויתחילו בעבודה, כאשר גם בהגעה למקום יוכלו להציב את הפריטים היכן שרק מבקשים.
כמו כן, במידה ואת הבית או המשרד צריך לרוקן ביום מסוים והכנסת הפריטים אל תוך המשכן החדש היא רק זמן מה לאחר מכן, מומלץ לחפש אחר חברה שתוכל לבצע את כל מה שמוצג מעלה וכן גם מסוגלת לספק שירותי אחסנה מלאים ובטוחים. כך, הפריטים יוצאו עד ליום העזיבה, יישמרו במקום איכותי בתקופת ההמתנה ויגיעו ליעד שנקבע מראש מתי שרק רוצים. לכן, חשוב למצוא חברה שתבצע לא רק את ההובלה, אלא גם תוכל לסייע בעת העברת פריטים לחו”ל, למקומות גבוהים, פריטים כבדים, ביצוע אריזה ואפילו מתן שירותי אחסנה מלאים.
למידע נוסף, בקרו באתר הבית של גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים בע”מ

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828