הובלות משרדים בקצב שלכם

הובלות משרדים הן מסוג ההובלות אשר מן הסתם יש לתכנן אותן בקפידה על מנת לקבל בסופו של יום בדיוק את השירות העדין והחשוב עבור כל התכולה של המשרד שעתידה לעבור ממקום אחד למקום המשכן החדש. כאשר עוברים משרד יש להיערך למבצע מן הסוג הזה, כך שייגרם הנזק התפעולי הקטן ביותר לעסק בסופו של יום. מן הסתם, יש לדאוג לתפקודו של המשרד ללא הפסקה ולתכנן את הובלתו למקום החדש בצורה כזו שכל הזמן הוא יהיה פעיל וישרת את כלל הלקוחות. הובלות משרדים יש לעשות עם חברה אמינה ומנוסה בסוג זה של הובלות מכיוון שבאופיין הן שונות מהובלות של דירות.

המשרד עובר דירה

כאשר אתם מחליטים להעביר את המשרדים שלכם למיקום חדש ואתם מחפשים חברת הובלה עליכם לזכור כי הובלת המשרד כרוכה בהעברת ציוד עדין ויקר ובמסמכים סודיים או חסויים שאתם רוצים שישארו כך. בחירת חברת הובלות חייבת לקחת בחשבון את שני הפרמטרים הללו כדי להבטיח הובלה בטוחה. מעבר המשרד כרוך בעוד פרמטרים שיש לקחת בחשבון והם קשורים לעובדה שהמשרד חייב להמשיך לתפקד כל הזמן. כדי להשיג זאת רבים מהמשרדים מעבירים ברכב בינוני את עמדת הקבלה למשרדים החדשים מחברים במקום את התקשורת ומאפשרים למשרד להמשיך תפקד כאשר את המשרד הישן גומרים לארוז ולהעמיס על המשאית הגדולה.

אריזות מיוחדות

הובלת משרדים כרוכה גם בהובלת ציוד עדין ויקר שחברת ההובלה צריכה להיערך אליו מבחינת ציוד האריזה. מחשבים, מדפסות, מסכי פלזמה, מקרני וידאו וכדומה. כל אלה חייבים להיארז באריזות מוגנות כדי להבטיח את הגעתם למקום החדש בשלום. חברת הובלות מקצועית בתחום הובלות המשרדים תדע לספק לכם מארזים אלה לשמירה על הציוד האלקטרוני העדין שלכם.

אחריות וביטוח

בנוסף לאריזות המיוחדות על חברת ההובלות לבטח את כל התכולה המועברת בביטוח מיוחד, ואם יש לכם מכשירים או פרטי ריהוט יקרים במיוחד יש להתריע על כך מראש כדי להרחיב את הפוליסה לצרכים שלכם. אין לצאת לדרך מבלי שווידאתם שהביטוח בתוקף וכי כל הרכוש שלכם נכנס לפוליסה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828