הובלות משרדים- למה לשים לב?

לרוב, מעבר משרד נעשה כתוצאה מגדילתה וצמיחתה של חברה. בדרך כלל הסיבה למעבר והזמנת שירות הובלות משרדים היא טובה וחיובית. לכן, למרות התהליך הלא פשוט העומד בפניכם, ראו מולכם את התמונה המלאה. ובגישה אופטימית זו, יש לערוך את המעבר בצורה חכמה ולהתחיל להתכונן אליו זמן רב מראש.

הערכה נכונה של התכולה

לפני חיפוש חברה המבצעת הובלות משרדים, העריכו בצורה מדויקת ככל האפשר את כמות התכולה שברשותכם. לשם כך יש למיין את כלל החפצים במשרד בשלב מוקדם יותר. ברובה משרדים ישנם קלסרים רבים (כן, למרות העידן הממוחשב בו אנו נמצאים…) בדקו האם אתם זקוקים להם. אם ישנן מכונות או מחשבים אשר עבודתם חורקת, זה הזמן להיפטר מהם ולהצטייד בחדשים יותר בהמשך. כך תחסכו לכם עבודה מבחינת אריזת המשרד. אם ישנו חומר מסווג או סודי מומלץ לארוז אותו לחוד ולהעבירו בעצמכם.

פגישה עם חברת ההובלה

חברות אשר מבצעות הובלות משרדים מודעות לכך שמדובר על עבודה מורכבת וקשה יותר מהובלת דירה סטנדרטית. לכן, סביר שהחברה עצמה תציע לשלוח נציג מטעמה בכדי שיבחן את כמות התכולה וגם את הגישה למשרד- האם נדרש כאן ציוד מיוחד כמו מנופים בכדי להוציא את כל התכולה או להעבירה למשרד החדש, ואם כן- מהו הציוד המיוחד. נציג החברה יעריך על פי הפגישה גם את כמות המובילים הנדרשת לביצוע ההובלה. מכל הנתונים הללו ייגזר בסופו של דבר המחיר ולכן כדאי שהדברים יהיו ידועים מראש.

יום ההובלה- יום קריטי שיש להתכונן אליו

יום ההובלה הוא יום קריטי במיוחד מבחינתכם אשר יש להתכונן ליו מראש. כמובן שהכל חייב להיות ארוז ומוכן ושארגזים יהיו מרוכזים בכניסה למשרד. מעבר לכך, יש לדאוג לכך שלמשאית ההובלה תהיה גישה קרוב ככל האפשר אל המשרד. משאיות המבצעות הובלות משרדים גדולים הן משאיות גדולות יותר והן צריכות גישה נוחה אל הרחוב ואל הבניין. עשו הכל בכדי לאפשר זאת. גם לאחר ההעמסה ישנה עבודה לא פחות קשה והיא הפריקה. דאגו שנציג מטעמכם יחכה גם במשרד אליו אתם עוברים ויפקח על עבודת הפריקה אותה על המובילים לבצע בעדינות.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828