כיצד לשמור על הארונות בזמן ההובלה

הובלת דירה אינה משימה פשוטה כלל וכלל. המציאות מראה שבכל הובלה והובלה יש פריטים אשר ההובלה שלהם מורכבת עוד יותר, ופוטנציאל הנזק גדול פי כמה. ארונות נכנסים לתמונה בנקודה הזו בדיוק, והובלה שלהם צריכה להיעשות במלוא הבטיחות ותשומת הלב. אז איך אפשר להוביל ארונות ולהשאיר אותם בחיים, ללא כל נזק? לפניכם מספר טיפים חיוניים בדרך להשלמת המשימה.

חשיבותם של פירוק והרכבה

לא מעט ארונות, בין אם ארונות פתיחה או ארונות הזזה, ניתנים לפירוק – אחרי הכול, לרוב הם הגיעו מראש כשהם מחולקים לרכיביהם והורכבו בחדר המיועד על ידי הרוכשים, נגר או מתקין מקצועי. לכן, בעת הובלה ניתן לפשט מאד את התמונה באמצעות פירוק הארונות והשמה של החלקים השונים בתוך ארגזים ייעודיים (רצוי בארגז עימו הגיע הארון מלכתחילה, באם נרכש בחנות חיצונית). הסידור של החלקים בתוך הארגז צריך להיעשות לאחר מחשבה, כאשר הארגז עצמו רצוי שיהיה שטוח ככל האפשר. ארגון שכזה יאפשר לחסוך שטח נרחב ברכב ההובלה, סוגיה שהופכת אותה לפשוטה יותר.
יחד עם הנאמר מעלה, חשוב לזכור כי פירוק ארונות אינו בהכרח מלאכה פשוטה. יש כאן פעולות שונות שנכנסות לתוך המשוואה, כאשר העובדה שנדרש לחשוב הפוך מאשר הוראות ההרכבה לא מקלה על התמונה. זו גם הסיבה בגינה רבים ממליצים להיעזר בחברות הובלה שונות, אשר מציעות שירותי פירוק והרכבת רהיטים מקצועיים, לרוב בתוספת תשלום שאינה משמעותית יתר על המידה למחיר ההובלה הכולל.
על כל פנים, חשוב לוודא כי הרכבת הארון נעשית בצורה הנכונה ביותר, וזאת מכיוון שהדבר ימנע מאמצים רבים בתיקון הבעיה, או אפילו בפניה לאיש מקצוע שיבצע זאת. חשוב להתבונן על הארון, לפתוח את כל אחד מדלתותיו או מגירותיו ולוודא שאין תקלות אלה או אחרות.

הובלת ארונות בצורה המסורתית: האם יש כזה דבר?

כאשר לא מעוניינים או יכולים לפרק את הארון, נדרש לחשוב כיצד להוביל אותו, בגודלו ובצורתו המקוריים, מבלי לחולל נזק. שימו לב שארונות גדולים או כבדים במיוחד יחייבו פירוק בכל אחד מהמקרים, ולו עקב המשקל הרב שלהם, או לחילופין העובדה שאינם יכולים לעבור, בגודל המקורי שלהם, בפתח הדלת או המעלית.
כאשר סוחבים את הארון, נדרש לעשות זאת בצורה המושכלת ביותר, תוך נקיטה בכל אמצעי הזהירות. את הסחיבה צריכים לבצע שני אנשים לפחות, ורצוי סבלים מקצועיים אשר פועלים בתחום. ארון הכולל בתוכו רכיבים מזכוכית, דוגמת מראה, צריך להיות מובל בצורה זהירה עוד יותר, מכיוון שאחרת עלולות להיווצר שריטות או פגיעות חמורות אחרות.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828