כמה נקודות שיש לשים לב אליהן בהובלות דירות

מעבר דירה מביא להתחלה חדשה, במיוחד כאשר מדובר על מעבר לעיר אחרת אשר אומר התחלה חדשה לחלוטין. במיוחד במעברים מסוג זה שהם מורכבים באופן כללי, לפחות את המעבר עצמו כדאי לבצע בצורה הקלילה ביותר האפשרית. הכנה מראש מוקדם ככל האפשר יוצרת זמן רב יותר להסתגלות למעבר וגם סיכוי גבוה יותר לביצוע המעבר בצורה חלקה.

מתי לעבור?

הובלות דירות נערכות בדרך כלל בקיץ. מעברים אלה נעשים בדרך כלל בתאום עם תחילת שנת הלימודים או תחילת השנה האקדמית. אם יש באפשרותכם לעבור בזמן אחר- כדאי בהחלט לעשות זאת. בקיץ חברות הובלות דירה הן עמוסות במיוחד. במקום הובלה אחת ביום יצטרכו המובילים להתמודד עם שלוש והדבר ללא ספק ישפיע על השירות והביצועים. לכן, אם יש לכם גמישות בעניין, השתדלו לעבור לא בעונה הבוערת, תרתי משמע… הדבר ישפיע כמובן על עלות ההובלה- כבכל מוצר אחר בשוק, ביקוש רב מעלה את המחיר ואכן מחירי הובלות דירה קופצים בקיץ.

לערוך פגישת הכנה ולמנוע הפתעות

ישנם מצבים בהם אמנם תכולת הדירה קטנה אך נגישות לא נוחה לדירה (קומה גבוהה ללא מעלית אך לא רק) תעלה את המחיר. לכן, כדאי לערוך פגישת הכנה עם המובילים על מנת שיתרשמו בעצמם מן הנגישות. רחוב צר, מדרגות לפני הבניין, שביל או כל מכשול אחר יעלו את המחיר. כדאי למנוע הפתעות. תנו לבעל החברה להתרשם בעצמו מן הקושי הקיים בגישה לדירה ולראות האם נדרשים עבורו אמצעים מיוחדים. באשר לתכולת הדירה, גם היא כמובן חשובה וכדאי שגם אותה יראה בעל החברה במו עיניו. כך ידע מראש כמה סבלים עליו להקצות להובלה זו ולהעריך ביתר דיוק את המחיר.

לדרוש ביטוח עבור התכולה ועבור פגיעה בדירה

הובלות דירה הן עבודה קשה מאוד אשר יכולה לגרום לנזקים. גם הסבלים המקצועיים ביותר יכולים בטעות לפגוע בקיר בדירה ממנה נעשה המעבר או בדירה אליה עוברים. בנוסף יכול להתרחש איבוד של ארגז שלם, או הליכה לאיבוד של חפצים. לכן, ראשית כל, חפצים יקרי ערך ועדינים העבירו בעצמכם. שנית, חתמו על פוליסת ביטוח באמצעותה תיקח החברה אחריות על עבודתה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828