למה כדאי לבצע הדברה לפני מעבר דירה

כאשר אתם עוברים דירה, לא משנה אם לדירה חדשה או שחיו בו לפני כן אנשים, חשוב מאוד למנוע אפשרות של מפגש עם מזיקים וחרקים אחרים, ובכדי להבטיח שלא תפגשו עימם בשום צורה, בצעו ריסוס קפדני ומקיף אצל מדביר מקצועי ומנוסה, אשר לא רק בא מרסס איפה שנדמה לו, אלא הוא עובר אתכם חלק חלק בבית, מברר איתכם היכן יוצאים מירב החרקים ובעצם מבטיח את התוצאות המקסימליות ללא יוצא מן הכלל, כי חשוב במיוחד שתהיו מרוצים מהריסוס ושלא תדעו את התוצאות הנוראיות של ריסוס לא טוב.

במיוחד אצלנו במדינה כה לוהטת, שחרקים רבים אוהבים לשהות בה ולהשאר בה לזמן רב עד מותם ללא רצון לעזוב, חשוב מאוד להקפיד תמיד על ריסוס קפדני ויסודי פעם בשנה, ללא יוצא מן הכלל, ניקיון מקיף של כל הבית בכל זמן קצר והכי חשוב לשמור על סביבה נקייה, כי חרקים נמשכים ללכלוך ושאריות מזון אשר לא נוקו מהרצפה.

בגינתכם יכולים להמצא מספר רב של חרקים שעליהם אתם לא יודעים, הם מתרבים בכמויות ללא מעצורים והם לעולם לא יפסיקו בצורה טבעית, אלא עד שאתם תתערבו בעיניין ותחסלו אותם אחת ולתמיד. ריסוס קפדני וחדשני לא רק מחסל את הקיים, אלא הוא מונע גם הגעה עתידית של מזיקים, ואם הם יבחרו כם להגיע, הם יחוסלו על ידי החומר בצורה מידית בלי הזדמנות שנייה.

חרקים בארצנו הם יצור מאוד מתקדם והם כל שנה מתפתחים ומייצרים נוגדנים לחומרים שאנו מרססים, לכן חשוב מאוד אחת לשנה לפנות למדביר מקצועי ומנוסה אשר יודע הכל על התחום של הדברה מכיוון שהוא יודע איזה חומר הכי טוב לשנה הנוכחית והוא ידע לפתור כל בעיית מזיקים.

חשיבות הניקיון לפני ההדברה

כאשר מנקים לפני ההדברה, מבטיחים תוצאות מקסימליות. בעצם כאשר השטח נקי ואין לכלוכים שמפריעים לחומר לחדור לרצפה ולדשא, אפשר להיות בטוחים שהריסוס ישאר שם לשנה הקרובה ואף אחד לא יזיז אותו ממקומו. אם השטח יהיה לא נקי, הריסוס יפוג בזמן קצר ולא תספיקו ליהנות ממנו.

הדברה ירוקה

אם יש לכם ילדים קטנים, בעלי חיים אשר מטיילים על הרצפה או כל חי אחר אשר מסוגל ללקק את הרצפה ולאכול ממנה ו אתם רוצים שלא יפגע, התרחקו מהריסוס הרגיל, מכיוון שאם הוא נבלע על ידי בעלי חיים או ילדים קטנים, הוא יכול להיות קטלני, לעומת זאת הדברה ירוקה אינה מסוכנת כלל ליצורים חיים שהם לא חרקים.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828