למה צריך ביטוח? סיפור לקוח

רבים נוהגים לזלזל בביטוח העברת דירה, ובוטחים באימרה “לי זה לא יקרה”. דני, לקוח מרוצה של שיראל הובלות מספר מניסיונו על חשיבות הביטוח. “למעבר הדירה, התכוננתי זמן רב מראש. דאגתי לאריזה נכונה ובטוחה, גם של הדברים השבירים, וגם של החפצים הרבים הנמצאים בביתי. את הרהיטים הגדולים, כמו מקרר, תנור מטבח, שולחן סלון וספה, השארתי לשירותי הצוות, מכיוון שסמכתי עליהם עקב חוות דעת רבות שקיבלתי מהם”.

“על הביטוח, בהתחלה בכלל לא שאלתי. יצאתי מתוך נקודת הנחה שההובלה הנדרשת עד לבית החדש היא קצרה ומהירה. לא חשבתי על שום דבר שיכול להתרחש במהלכה, והאמת לא הייתי פנוי לסוג כזה של מחשבות”.

איך ניצלתי בזכות הביטוח

“כשהגיע יום ההעברה, הגיעו אלי צוות החברה בדיוק במועד שנקבע, מלאי אנרגיה. הם התחילו להעמיס את הארגזים, באופן מסודר, וסידרו אותם במשאית על פי הגודל בכדי ליצור יציבות מסוימת. ברגע זה, אני יכולתי להתפנות לעוד מספר סידורים אחרונים לפני המעבר הסופי. אהבתי מאד את דרך עבודתם, ועד היום אני ממליץ על הצוות בפה מלא”.

“הבעיה התחילה, כאשר הועמסו כלל הארגזים, החפצים והרהיטים על המשאית והיא החלה לנסוע. ממש בחניית הבית החדש, חנתה עוד משאית הובלה, אשר למרבה הצער נסעה לאחור ונתקעה במשאית שהובילה את כל אותם החפצים והרהיטים שלי. ארגז אחד ובו פריטים שבירים נשברו, ואני נשארתי חסר אונים. למרבה הפתעתי, הצוות ישר הרגיע אותי ואמר לי כי יש להם ביטוח סחורות בהעברה”.

שירות מהימן והוגן עד הכניסה לדירה

“למרות האכזבה הראשונית שהרגשתי, לא נגרם לי כל נזק כלכלי נוסף. הרגשתי בטוח ומוגן על ידי חברת ההובלות והצוות האדיב והמקסים אשר המשיך במלאכתו באותו רוגע, למרות התאונה המצערת. אני מודע לכך שיחס זה והביטוח הקיים לחברת הובלות דירות אינו דבר טריוויאלי מכיוון שלאחר האירוע, סיפרתי למספר חברים כי אני מבוטח, והם כמעט ולא האמינו לי. הם סיפרו לי סיפורים אישיים שלהם על מקרים דומים, בהם הם לא קיבלו שום פיצוי או עזרה”.
“מאז העברת הבית, אני שומר על קשר עם שיראל הובלות, ומרבה להמליץ עליהם, כנותני שירות הוגנים, נאמנים ומבטיחים”.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828