הובלה איכותית של דירות וחפצים שבירים

ארגזי איכות הם בין המוצרים הפחות ידועים בקרב הלקוחות הפרטיים שנוטים להזניח את איכות ההובלה ובדרך כלל מעדיפים להסתכל על אלמנט המחיר כפרמטר על. אבל האם זוהי נקודה שניתן להסתפק בה? תוספת קלה של ציוד שלא חייב להקפיץ את עלויות ההובלה באופן משמעותי אבל יעלו את איכות ההובלה ושלמות החפצים השבירים ברמה ניכרת.

שימוש בארגזים איכותיים למעבר דירה לטובת ביצוע הובלה איכותית היא פעולה מתבקשת לכל מי שמעוניין בתהליך כמה שיותר רגוע ובטוח. עניין נוסף שחשוב לדון עליו הוא נושא האחסון, נקודה שרבים לוקחים אותה כמובנת מאליה, עליה נרחיב ונדבר בהמשך ונסביר מדוע כדאי לדאוג להגנה נוספת על פריטים יקרים גם במקרה של אחסון לטווחי זמן שונים.

הובלה באמצעות ארגז – יתרונות משמעותיים

אחד היתרונות היותר משמעותיים בתחום האריזה הוא נושא השמירה וההגנה על החפצים. ניתן למצוא סוגים שונים ואיכויות שונות של ארגזים שיביאו להובלה בטוחה הרבה יותר מאשר אריזה בתוך קופסת קרטון פשוטה. נושא נוסף שעולה על הפרק במהלך מעבר הדירה, הוא תחום המוצרים הרגישים, כמו המקרר ומוצרי חשמל מאסיביים. אריזה מוצרים ופריטים חשמליים ואלקטרוניים גדולים דורשים את ההתייחסות המתאימה בעיקר בשלבים הקריטיים ביותר של המעבר, ההעמסה, ההובלה עצמה והפריקה.

במיוחד בשלב הורדת המקרר אל המשאית והוצאתו ביעד החדש, מתרחשות התאונות המשמעותיות ביותר. על כן , חשוב מאוד לדאוג לארגז מתאים ולארוז את המקרר לפני הוצאתו גם אם מדובר בהליך שיסרבל את שינועו אל המשאית וממנה – כך תוכלו להיות בטוחים שהמקרר ויתר מוצרי החשמל שלהם יעברו את ההובלה ללא שריטה.

היכן ניתן למצוא ארגזי בטיחות לחפצים שבירים

ארגזי בטיחות לחפצים שבירים, תוכלו למצוא בחברות הובלה מקצועיות שיודעות להעניק גם שירותי מכירת ארגזי אריזה וגם אריזות ייעודיות לחפצים שבירים במיוחד. רכישת ארגזים מחברת ההובלה יקלו על תהליך ההובלה כתוצאה מכך שלא תאלצו להעמיס את הבית בארגזים, במקרה של רכישת ארגזים מוקדמת. בעת קבלת ארגזים מיוחדים אלה מחברת ההובלה, תוכלו לקבל גם שירותי אריזה מקצועיים, שיביאו לפתרון פשוט ומהיר יותר, וכמובן, בטיחותי הרבה יותר, מאשר התהליך הרגיל של העמסת המקרר על גב המוביל או אריזה עצמאית.

ארגזים למוצרי חשמל – אחסון לטווח ארוך

אחסון מוצרי חשמל, הוא אחד התחומים היותר שכיחים בתחום ההובלות או למשל מעבר דירה זמני לחו”ל או במקרה של מעבר משכירות אל בית ההורים בעקבות רכישת דירה.

שהרי לא נוותר על הריהוט שלנו וקשה מאוד להאמין שההורים שלנו יוכלו להעמיס גם את הריהוט שלנו בשטח הצפוף. לכן, ישנו שירות אחסנה במיוחד לטובת המקרים והצרכים הללו. אולם, רבים מאתנו אינם מבינים את חשיבות האחזקה שלהם. ריהוט ופריטים חשמליים עשויים להעלות עובש במשך התקופה ולגרום לקיצור זמן הבלאי שלהם. כתוצאה מכך, לאחר תקופה ממושכת של עמידה במקום סגור מוצרים חשמליים שונים עשויים לעבוד בחצי כוח, ופריטי ריהוט שונים עשויים להרכיב ולהיפגם. בין אם באזורים מרוחקים או קרובים משטחי מגורים, כתוצאה מלחות שנכנסת לחדר אחסון שאינו אטום די הצורך.

אריזת פריטי ריהוט ופריטים חשמליים לתקופות ארוכות וקצרות כאחד חשוב לבצע בצורה יעילה יותר ובנוסף לאחסון עצמו להוסיף ארגזי אחסון לכל פריט שכזה למניעת בלאי מכל סוג שהוא.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828