לעבור בקלות-מעבר דירה עם ילדים

מעבר דירה הוא תהליך מורכב, במיוחד כשזהו מעבר דירה של משפחה עם ילדים. אם עבור סטודנט מדובר על אריזת כמה חפצים שברשותו והתמקמות בחדר החדש, כאשר מדובר על משפחה עם ילדים, המעבר הוא משמעותי יותר. כאשר אלה ילדים הנמצאים במסגרת- גן או בי”ס וצריכים להחליפם בעקבות מעבר לשכונה מרוחקת, יש להתכונן לכך מראש. בנוסף, גם הובלות דירה וההכנה לקראתן אינה תמיד פשוטה לילדים. איך לעשות זאת נכון?

להפוך אותם לשותפים בהכנות

אריזת תכולת הבית היא תהליך שיכול לקחת גם חודש אם הוא נעשה באיזי וכל פעם קצת. הפכו את הילדים לחלק מהתהליך. הזמינו חברת הובלות דירה המספקת גם ארגזים וחומרים לאריזה ותנו לילדים ארגז או שניים בשבילם. תנו להם לארוז את הבובות והמשחקים שלהם בעצמם וכתבו על הארגז את שם הילד. כך הילד ירגיש שהדברים אמנם ארוזים אך זהו מצב זמני והם עדיין שלו. מלבד הדברים שלהם, בקשו מהם עזרה בהכנסת חפצים, עטיפת חפצים שבירים או עזרה בסגירת הארגז. ללא ספק זה יהפוך את המעבר לחוויה.

קחו אותם לשכונה החדשה מספר פעמים

הובלות דירה הן החלק האחרון בתהליך המעבר. כאשר זהו מעבר עם ילדים ההכנה צריכה להתחיל הרבה קודם. אם אתם עוברים דירה בקיץ (ועם ילדים עדיף לעבור בחופש הגדול ולא באמצע שנת לימודים), קחו אותם לקראת סיום שנת הלימודים ובמהלך החופש לסיבוב בשכונה החדשה. אם מדובר על אותה עיר אין בעיה לעשות זאת, אם זוהי עיר אחרת שאינה קרובה, עשו זאת בשבתות. בקרו בגן המשחקים במקום, עשו טיול ליד הגן וליד בית הספר. כך יראו הילדים כי השד אינו נורא כל כך.

להתכונן עם הילדים ליום ההובלה

על מנת שמשאית המבצעת הובלות דירה תוכל לעבור ברחוב שלכם, במיוחד אם זהו רחוב צר ובעייתי, כדאי לתלות שלטים בהם תבקשו השכנים להזיז את רכבם במועד ההובלה. קחו את הילדים למשימת תליית השלטים. ביום בו תגיע חברת ההובלות דאגו שהילדים מצד אחד לא יסתובבו למובילים בין הרגליים, אך מצד שני שיוכלו לראות מרחוק את המשאית מגיעה ואת המובילים במהלך עבודתם. הובלות דירה היא מלאכה קשה ויהיה נחמד אם ילדיכם יציעו למובילים כוס מים או משהו קטן לאכול.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828