המדריך למעבר דירה קל

חושבים לעבור דירה בחודשים הקרובים? לא משנה אם אתם מחפשים הובלה בצפון, במרכז או בדרום, יש כמה טיפים שיכולים להקל עליכם. הנה המדריך המלא

מעבר דירה הוא תהליך מורכב שמחייב השקעה של זמן, אנרגיות, משאבים וכסף. המעבר מתבצע בדרך כלל לקראת חודשי הקיץ בגלל תנאי מזג אוויר נוחים וחופשות מבתי הספר והמכללות, אך באופן עקרוני הוא דורש תשומת לב רבה לכל אורך השנה. מצד שני, אפשר להתגבר על הקשיים העיקריים בעזרת מספר כללי מפתח:

א. קביעת לוח זמנים – השלב הראשון במעבר דירה הוא קביעת לוח זמנים. תאמו את יום קבלת המפתח מול המוכר או המשכיר והכניסו ליומן את התאריך המדויק. לאחר מכן נסו לגזור לאחור את כל שאר התאריכים והשאירו מספיק זמן לאריזות, הובלה, ניקיונות, צבע, הדברה, תיאום טכנאים ועוד. כך תוכלו לקבוע את השלד של המעבר ולהזין לתוך לוח הזמנים גם אירועים פחות צפויים.

ב. הזמנת חברת הובלות – אי אפשר לעבור דירה בלי להזמין חברת הובלות. זהו השלב השני שתצטרכו לבצע, כי נציגי החברה יוכלו לספק לכם ארגזים, קרטונים וציוד נוסף. בררו על חברת הובלות באזור המגורים שלכם ובצעו השוואת מחירים באמצעות אתרי האינטרנט. בדקו האם יש הבדלים בין הזמנת הובלה בצפון, במרכז ובדרום וכך תוכלו להגיע מוכנים לתאריך היעד.

ג. קחו חופש מהעבודה – הטעות הנפוצה היא לנסות לשלב את המעבר עם יום שגרתי בעבודה או בלימודים. למרות שעל הנייר זה אולי נראה קל ופשוט, בפועל תגלו שיש צורך בהשקעה מאסיבית של כוחות כדי להתמודד עם המעבר. את זה תוכלו לעשות רק ביום חופש טוטאלי מכל מה שלא קשור לדירה החדשה.

מה עושים עם הילדים?

דילמה נוספת שקיימת לפני מעבר דירה קשורה לילדים ולמשפחה המורחבת. למרות שקל יחסית לעבור דירה לבד או עם בני זוג, ילדים משנים לחלוטין את התמונה ומחייבים היערכות שונה. עליכם לדאוג בעיקר לתעסוקה לילדים או לחילופין לשלב אותם בתהליך האריזות. הכל תלוי בגיל הילדים וברמת המעורבות שלהם.

מעבר לכך, תוכלו לנצל את ההזדמנות על מנת ללמד את הילדים על אחריות. נסו להטיל עליהם משימות פשוטות, תנו להם לסדר את הצעצועים או הציוד האישי בתוך ארגזים והקצו עבורם פעילויות גם בעת הפריקה.

לא בושה לבקש עזרה מחברים, שכנים או בני משפחה לפני ואחרי מעבר דירה. כל עזרה קטנה יכולה להקל עליכם ולשפר את חווית המעבר. גם כאן תצטרכו לעדכן את הנוגעים בדבר מראש, על מנת למנוע הפתעות לא נעימות ברגע האחרון.

לסיכום, לא משנה אם אתם מזמינים הובלה בצפון או במרכז, יש כמה דברים שאתם חייבים לדאוג להם. התחילו בקביעת לוח זמנים, המשיכו ביצירת קשר עם חברות הובלות ואל תשכחו חופש.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828