ניקוי משרדים אחרי הובלה

בשעה טובה סיימתם להוביל את החפצים מהמשרד הישן לחדש. אחרי שהמחשב נמצא במקום המצב מתחיל להתבהר- יש צורך בניקיון. האבק נותן את אותותיו בכל פינה, שאריות של לכלוך בפינות. המובילים צריכים להוביל את החפצים בצורה טובה, אבל הם לא אחראים על הניקיון. בשלב הזה כדאי להכניס לתמונה חברת ניקיון מקצועית המתחייבת לנקות את כל הלכלוך. לרוב, החבילה כוללת ניקוי חלונות, גופי תאורה דלתות וכן ארונות מטבח.

מחיר נמוך- נורת אזהרה

לפני שמזמינים ניקיון משרדים אחרי הובלה חשוב מאד להביא בחשבון מספר פרמטרים:

שנות ותק: היום ישנן חברות ניקיון רבות, אך לא כל חברת ניקיון מתחייבת לנקות את המשרד בצורה הטובה ביותר. כיצד ניתן לבחור את חברת הניקיון הטובה ביותר? בהתאם לשנות ותק. כדאי לברר כמה שנים החברה קיימת לשאול חברים או מכרים וכן לחפש המלצות של לקוחות קודמים. האינטרנט נחשב לכלי מרכזי בחיפוש אחר חברת ניקיון: חיפוש קצר יגלה לכם לא מעט פרטים אודות החברה.

מחיר: לפני שמזמינים שירותי ניקיון משרדים אחרי הובלת משרדים, חשוב מאד להביא בחשבון פרמטר נוסף-המחיר. פרמטר נוסף שיש להביא בחשבון זה המחיר. מחיר נמוך מהווה תמרור אזהרה עבורכם. מודעות בסגנון נקה את המשרד תמורת 500 שקלים מהווה תמרור אזהרה. חברה המציעה מחיר נמוך תעלה לאחר מכן את המחיר תוך מתן תירוצים שונים כגון המחיר לא כלל פוליש. כמו כן, מחיר נמוך עשוי להצביע על שימוש בחומרים זולים ואינם תקניים כגון חומצות היכולות לגרום למשרד נזק רב.

כמה זה עולה: כל חברה קובעת את המחירים שלה. אז כיצד בכל זאת נקבעים המחירים? מרבית החברות מחשבות את המחיר בהתאם לשטח המשרד, כמות החדרים וכן כמות הלכלוך.

ביקור במקום: לפני הזמנת חברת ניקיון משרדים, חשוב מאד לדרוש מהחברה להגיע למקום כדי לראות את המשרד. לא כדאי לסמוך על שיחת הטלפון הראשונה בה חברת הניקיון מבטיחה לעשות הכל על מנת להבריק את המשרד. אחרי הכל, מדובר בפתח לאי הבנות. לפיכך כדאי לדרוש מחברת הניקיון להגיע למקום. מעבר למשרד חדש עשוי לגזול לא מעט ימי עבודה וכוחות. לפיכך, יש לטפל בכל הפרטים על מנת לא להשאיר קצוות פתוחים.

בחירת חברת ניקיון מקצועית ואחראית תסייע לכם לעבור את ההליך בצורה טובה ותדאג לניקיון מקצועי של כל החדרים במשרד. כך תוכלו לחזור לשגרה במהירות ללא צורך לדאוג לניקיון שוטף. כאשר הזמנתם חברת ניקיון מקצועית, אתם יכולים לטפוח לעצמכם על הכתף- עשיתם זאת, עברתם את תהליך הובלת המשרדים בהצלחה!!

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828