בחירת חברת הובלות מתחילה בפרטים הקטנים

על פי האמרה הידועה, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אלא שהפרטים הקטנים האלה מקבלים חשיבות גדולה מאד באינספור תחומים, כך שהתפקיד שלנו הוא להתבונן עליהם תמיד. בחירת חברת הובלות, במצב של פינוי דירה, אינה יוצאת מכלל זה, כאשר היא חייבת להיות מושכלת ולהתבצע רק לאחר שלוקחים בחשבון הרבה מאד פרמטרים. לפניכם סקירה של כמה מהמרכזיים שבהם.

הסעיפים השונים של ההסכם

כאשר פונים לחברה מקצועית הפועלת בתחום, חייבים לוודא את ההתאמה שלה לביצוע המשימה הספציפית. הסוגיות ה”טכניות” הראשונות שיש לברר נוגעות לזמינותה של החברה, פונקציה של אזורי הפעילות שלה (לא כל חברה פועלת בפריסה ארצית, כמובן) ושל לוח הזמנים שלה. ככל שפונים לחברה מוקדם יותר, כמובן, גדלים הסיכויים לזמינות מלאה של אנשיה.

חשוב, בהמשך לכך, לוודא את תחום ההתמחות הספציפית של החברה: ישנן חברות המתמחות בביצוע הובלות או פינויים בהיקף קטן, ולכן לא יתאימו למשימות המורכבות יותר. את כל הפריטים הנוגעים לשירות המסופק רצוי לתאם עם החברה ולהעלות על הכתב: היום והשעה המדויקים, מחיר ההובלה, השירותים הנלווים (פירוק והרכבת רהיטים, אריזה ועוד) ועוד. כאשר מעלים את כל הפריטים האלה על גבי מסמך מסודר, עליו חותמים שני הצדדים, קטנים הסיכויים למחלוקות או לאי הבנות (“הוא הבטיח מחיר כזה בטלפון”), המקשות מאד על התהליך.

סוגיה משמעותית אחרת: מומלץ להעדיף חברות אשר מספקות ביטוח מקיף ככל האפשר על התכולה המועברת, ולו מכיוון שקרו דברים מעולם. יש להיערך, לכן, לכל תרחיש.


בגדר חובה: בחינת המוצרים שהחברה נעזרת בהם

כל חברת הובלות ופינוי דירה צריכה להחזיק בציוד איכותי המשמש אותה לביצוע המשימות. התפקיד שלכם, מזמיני השירות, היא לראות בדיוק באיזה ציוד מדובר. זה מתחיל עם משאית ההובלה, שצריכה לעמוד בכל התקנים הנדרשים ולהתאים לממדי ונפח ההובלה. חשוב לוודא שיש לה ציוד שמאפשר להרים פריטים כבדים – החל מחבלים ועד למנופים – וכן אמצעי אחסון יעילים, דוגמת ארגזים בצורות ובגדלים שונים.

אפשר להדגים את הסוגיה החשובה הזו באמצעות הדוגמא של סרטי אריזה

פריט קטן בממדיו, לכאורה, אך חלק קריטי בהצלחת הליך ההובלה. סרטי אריזה איכותיים צריכים למלא מספר תנאים על מנת שיהיו מומלצים לשימוש, ובכלל זה שימוש פשוט, עמידות גבוהה (למשל לשינויי טמפרטורה, לחות או כימיקלים) ואפשרות להתאמה מלאה לצרכי הלקוח: בחירה בין מספר דרגות חוזק, למשל. בחירה בסרט אריזה איכותי תהפוך את ההובלה למהירה יותר, לנוחה יותר ולבטוחה הרבה יותר.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828