טיפים להובלת דירה

מעבר דירה הוא פרוייקט מורכב הכולל חלקים רבים בתוכו. לכן כתבנו כמה טיפים להובלת דירה. המעבר מורכב במיוחד כשהוא לעיר אחרת וכולל שינויים רבים. אחד החלקים האחרונים במעבר הוא הובלת הדירה.

זוהי למעשה הפעולה שחותמת את הקשר עם הדירה הקודמת ומכאן מתחילים החיים החדשים.

כדי שהחיים החדשים יוכלו להתחיל ברגל ימין, חשוב להשקיע בהובלת דירה, חשוב לעשות אותה נכון, לבחור את החברה המתאימה שתעשה זאת עבורכם ולתכנן הכל כך שלא יהיו דברים בלתי צפויים רגע לפני שאתם “נוחתים” בדירה החדשה. קבלו כמה טיפים להובלת דירה שיהפכו אותה לקלה וחלקה יותר.

בחירת החברה שאתם מוכנים לשים את רכושכם בידיה

השלב הראשון בהובלת הדירה הוא בחירת חברת ההובלה שתעשה זאת עבורכם. חשוב לעשות בירור וסקירה של חברות שונות הקיימות בשוק, לבדוק באתרים העוסקים בתחום או בפורטלים, במיוחד כאלה שיש בהם דירוג חברות על פי פרמטרים שונים.

דברו עם בעל החברה, בררו מה גודל צוות העובדים שהוא מקצה, ודאו שהחברה מספקת ביטוח, שאלו האם היא מציעה עזרה  באריזה (גם אם תעדיפו שלא לקבל עזרה זו, עצם ההצעה מעידה על רצינות ושירותיות)

לא להשאיר דברים לרגע האחרון

במיוחד אם מדובר במעבר הנעשה בעונת השיא של ההובלות, בקיץ, דברו עם החברה מספיק זמן מראש כדי לא להתקע ברגע האחרון. גם כאן הדבר חשוב במיוחד כשמדובר על הובלה העלולה להמשך זמן רב בגלל המרחק בין הדירה הישנה לחדשה.

לקבוע פגישה מקדימה למניעת הפתעות

כדאי שנציג החברה יגיע אליכם כדי לראות את כמות הרכוש, את מספר המכשירים או הרהיטים הגדולים. כך המחיר שינקוב יהיה מחיר סופי ללא הפתעות ותוספות.

כדאי לקחת בחשבון האם ישנם רהיטים או מכשירים הזקוקים להרכבה. במידה והחברה יכולה לתת את השירות, כללו את מחירו במחיר ההובלה. בפגישה מקדימה יוכל הנציג לפרט בדיוק את העלויות, לראות אם נדרש ציוד מיוחד כמו מנוף המייקר את ההובלה ומהו גודל הצוות הנדרש.

ליום ההובלה: להשאיר לכם תיק ובו ציוד הכרחי

לעיתים, כאשר נכנסים לשוונג של האריזות, נוטים בסופו של דבר לארוז הכל כולל הכל. אל תארזו הכל.

השאירו לכל אחד מבני המשפחה תיק עם הדברים החיוניים ביותר כמו בגדים למספר ימים, ציוד היגיינה כמו מברשות שיניים, משחות, מברשות שיער ועוד. כאשר תגיעו לדירה בתום ההובלה תרצו להרגיש מעט בבית עוד לפני תחילת תהליך פריקת הארגזים שיכול לקחת גם כמה ימים.

דאגו לחניה ומעבר נוח למשאית ההובלה

כאשר הדירה הישנה או הדירה החדשה נמצאות ברחוב קטן העלול להיות קשה למעבר ולכניסת המשאית, או במידה וזהו רחוב שלא קל לעמוד בו מבלי לחסום, דאגו ליידע עוד לפני כן את אנשי הרחוב על כך שתגיע המשאית.

השתדלו לקבוע את ההובלה בשעה בה אנשים נמצאים לרוב מחוץ לבית כך שכמות הרכבים החונים תהיה נמוכה. נסו לדאוג לחניה ככל שתוכלו. אם מישהו מבני המשפחה עוזר לכם ביום ההובלה, בקשו שיחנה וחנו גם אתם במקום שיהיה נוח למשאית לעמוד. פנו את הרכבים סמוך להגעת המשאית.

פקחו על כל שלבי ההובלה

אם יש לכם די כוח אדם של משפחה וחברים, הציבו מישהו בכל “תחנה”- בדירה הישנה, בדירה החדשה, ליד המשאית. כך ינהגו הסבלים ביתר תשומת לב. אל תשכחו בסוף התהליך גם לתת טיפ עבור העבודה, ושיהיה לכם מעבר קל!

 

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828