טיפים למעבר דירה

במהלך חייהם, רוב האנשים יחוו מעבר דירה 4 פעמים בממוצע. כדי להקל על התהליך, חברת סידורים , המתמחה בסידור בתים לקראת מעבר דירה, מציגה מספר טיפים שיסייעו להקל על התהליך ולהפוך אותו לנוח יותר.

אריזה ומיון:

לפני שמתחילים לארוז את תכולתו של מקום אחסון, מבצעים מיון ונמנעים מלארוז את מה שכבר לא צריך, לא לטעמנו או התקלקל. כך נחסוך בכמות הקרטונים, נהנה מיותר מקום בדירה החדשה, ונוכל אפילו לעשות קצת כסף מהדברים שניתנים למכירה.
כאשר אורזים כדאי לבחור קופסאות בגודל הנכון. ככל שמשהו כבד יותר, הקופסא שלו צריכה להיות קטנה יותר, כדי שחברת ההובלה תוכל להעביר אותה ונוכל לפרוק אותה בדירה החדשה. לאחר שסגרנו את הקופסא, כדי לרשום עליה במספר דפנות לאיזה חדר היא מיועדת ולציין עליה מספר סידורי. נכין רשימה שבה נתעד אילו ארגזים ארזנו, מה מספרם ומה יש בתוכם, וכך נוכל לפרוק בצורה יעילה ולוודא שכלום לא נשכח מאחור.
אם יש לכם קופסת אחסון שקופה, או מזוודה שאתם מעבירים איתכם, ארזו בהן את הדברים שתצטרכו רגע לאחר מעבר הדירה, כדי שיהיו זמינים לכם ולא ילכו לאיבוד בין שלל הארגזים. ערכו רשימה של כל הדברים שתצטרכו, וודאו בערב שלפני המעבר שכולם נמצאים בקופסת האחסון שלכם.
רבים בוחרים לעטוף את כלי המטבח בנייר עיתון, אך כך הם יוצרים בלאגן ולכלוך רב. כדאי להצטייד בנייר לבן לצרכי עטיפה, ולארוז בו את הכלים. כאשר אנו קונים סט כלים חדש, הכלים בו עומדים ולא נערמים זה על זה. הסיבה לכך היא שכך הסיכון לשבירה קטן יותר. כאשר אנו אורזים את הצלחות, כדאי לאמץ את שיטה הזו.
ניילון נצמד יכול לחסוך זמן. עטפו מגירות על תכולתן, מעמדי תכשיטים ושאר פריטים בניילון נצמד כדי לחסוך את הטרחה שבאריזתם ופריקתם. אם אתם מפרקים ריהוט, עטפו את הברגים שלו בניילון נצמד והדביקו לחלק ממנו. את הרהיטים שלא פרקתם, המובילים כבר יעטפו בעצמם בניילון נצמד.
בחירה בחברה המספקת שירותי אריזה מקצועיים, יכולה לייעל עניינים. אם אינכם מסתדרים עם אריזות, לא רוצים לחיות על ארגזים למשך תקופה, או אפילו בעלי מלתחה שדורשת גיהוץ ואינכם מעוניינים שהיא תתקמט במעבר, כדאי לפנות לחברה כזו שתתן עבורכם פתרונות יעילים ביום המעבר.

טיפים לימים שלפני המעבר:

אם אתם שוכרים דירה, צלמו אותה לפני שאתם מכניסים אליה את הפריטים שלכם. כך תהיה לכם עדות למצב בו קיבלתם אותה, וכשתעזבו תוכלו להעלות תמונה שלה שאינה כוללת את הריהוט השייך לכם. באמצעות התמונה תוכלו לתכנן גם איך תמקמו את הריהוט בחדר ואילו אמצעי אחסון תצטרכו לרכוש.
כשבועיים לפני המעבר התחילו לשנות את כתובת משלוח הדואר לכתובת החדשה, ועדכנו את הספקים שלכם. קבעו את התקנת התשתיות ליום שאחרי המעבר, כדי למנוע עומס ובלאגן מחד וכדי לא להשאר בלי תשתיות יותר מדי זמן. צלמו את החיבורים של המחשב, הטלוויזיה וכו’, כדי שתוכלו להחזיר אותם בסדר הנכון בדירה החדשה.
הפשירו את המקרר לפחות יום לפני ההובלה כדי שתספיקו לנקות ולייבש אותו. אם תתכננו נכון את חיסול תכולתו ותכולת המזווה תוכלו לחסוך ארגזים ובלאגן ביום המעבר.

פריקה קלה:

בקשו מהמובילים להניח את הארגזים בחדר שמצוין עליהם, כדי למנוע את גרירתם בכל הבית אחר כך. עברו עם הרשימה שהכנתם והתחילו לפרוק לפי סדר החשיבות. תהליך הפריקה יקבע את הסידור של הבית כל עוד אתם גרים בו. אם בדירה הקודמת הרגשתם שהסידור שלכם לא הגיוני מספיק, זה הזמן ליצור שיטה אחרת או להזמין סידור בתים מקצועי שיצור עבורכם שיטה שתתאים לכם ויסיים את תהליך הפריקה כבר ביום ההובלה.

אם אתם רוצים לקרוא עוד על טיפים לקראת מעבר דירה לחצו כאן.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828