איך לבחור חברת הובלות המתאימה לכם?

מעבר דירה הוא מהלך מרגש וגם מורכב מכל הבחינות- פיזית ורגשית כאחד. על מנת לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר, כדאי לבחור חברת הובלות אשר אתם סומכים עליה ותתן שירות טוב. כיוון שלאף אחד אין קשר ארוך טווח עם חברת הובלות ומדובר על התקשרות חד פעמית, בחירת החברה אינה קלה. הנה כמה דגשים שיש לשים לב אליהם:

גודל חברת ההובלות והוותק בתחום

אמנם גם חברת הובלות קטנה יכולה לספק שירות טוב, אך במיוחד כאשר מדובר על העברה מורכבת הכוללת ריהוט רב או חפצים יקרי ערך כדאי לפנות לחברה גדולה. חברה גדולה ואף ותיקה בתחום רכשה עם הזמן צי גדול של משאיות בכל הגדלים, היא מעסיקה, אם היא רצינית כמובן, צוות עובדים קבוע ומיומן וגם מצויידת בציוד מיוחד כמו מנופים או מתקני הרמה למידת צורך. אם לחברה יש סניפים ושמה מצטלצל לכם מוכר, שווה לבדוק אותה לעומק.

פגישת הכנה מול נציג מטעם החברה

לא  מומלץ לראות נציג מטעם החברה רק ביום המעבר וחברה שעובדת כך כנראה אינה לוקחת את עצמה מספיק ברצינות. שאלו את מנהל החברה או הנציג עימו אתם מדברים מהו התהליך והאם ישנן הכנות לפני המעבר. חברות מהוגנות ישלחו נציג מטעמן על מנת שיראה במו עיניו בכמה עבודה מדובר והאם ישנם קשיים. לפעמים דברים שהלקוח אינו לוקח בחשבון או שוכח לומר בשיחת טלפון הם מהותיים עבור המובילים: מספר מדרגות עד הכניסה לבניין, רחוב צר שהגישה אליו למשאית היא מורכבת, חפץ אשר אינו יוצא דרך הדלת ויש להביא מנוף על מנת להוציאו ועוד. לכן פגישה כזו היא חשובה לקביעת המחיר ולהכנה לקראת המעבר.

שירותים נוספים מלבד הובלה

חברת הובלות רצינית מציעה פעמים רבות גם שירותי אריזה תמורת תוספת מחיר. שירות כזה מראה על רצינות בעבודה, גם אם אתם מעדיפים שלא לקבלו. חברות גדולות ומבוססות יציעו גם ציוד לאריזה, כולל ארגזים, פצפצים אם צריך, מסקינגטייפ ועוד. ציוד אריזה ניתן פעמים רבות ללא תוספת.

ביטוח של הובלות חפצים יקרי ערך

העברת תכולה כוללת את העברת כל התכולה שלכם, אשר יכולה לכלול חפצים יקרי ערך. לא מומלץ לעבוד עם חברה שהאחריות שהיא לוקחת על עבודתה היא חלקית בלבד. השוו בין הביטוחים שמציעות חברות שונות וכמובן אל תעבדו עם חברה שאינה מציעה ביטוח כלל.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828