שירותי הובלות והובלת דירה בחולון – עיר עם אוכלוסיה מתחדשת

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס) נכון לסוף 2016, התגוררו בחולון 190,838 תושבים (מקום 9 בדירוג רשויות מקומיות בישראל). האוכלוסייה גדלה בקצב גידול שנתי של ‎1.1%‏. לפי נתוני הלמ”ס נכון לסוף 2016, לחולון דירוג של 6 מתוך 10, במדד חברתי-כלכלי – אשכול. כיום מונה חולון כ-206,000 תושבים.

העיר ממוקמת מדרום-מזרח לתל אביב, מצפון לראשון לציון, ממזרח לבת ים וממערב לכביש 4.

בעשור האחרון העיר חולון עוברת שינויים חשובים מבחינת תעסוקה, מכללות ומוקדי תרבות אשר מושכים אליה אוכלוסיה של משפחות צעירות.

 

הובלות בחולון – אוכלוסיה בחתך הצעיר ביותר באיזור

תושביה החדשים של העיר הם בעיקר משפחות צעירות עם ילדים, וצעירים העוברים לגור בה כתחליף למגורים בתל אביב הקרובה. משיכת תושבים לעיר יצרה תנופה לענף ההובלות בחולון בעיקר הובלת דירות אבל גם הובלת משרדים. כיום הובלת דירות בחולון וממנה, שונה מהותית מההובלות אותן הכרנו בעיר בעבר.

 

הובלת דירה והובלת משרד

שיראל הובלות פועלת למעלה מ-20 שנה בעיר עם סניף באזור הנמצאת בסמוך לחולון. שיראל מספקת שירות הובלת דירה והובלת משרד מלא באיזור חולון כולל ליווי וייעוץ אישי. ייעוץ זה כולל עזרה מקצועית בתכנון מהלך הובלת הדירה או הובלת המשרד, סיוע ואספקת חומרי עטיפה ואריזה, ושיבוץ צוות מקצועי ומיומן המשתמש בכלים החדישים ביותר ובמשאיות הובלה חדישות ובטוחות שישמרו על רכושכם במהלך הובלת הדירה.

בשיראל הובלות השירות תמיד כולל:

  • ביקור סוכן בדירה לליווי אישי וייעוץ מלא טרם הובלת הדירה
  • הובלת דירה עם ביטוח מלא
  • הובלת דירה עם אספקת חומרי עטיפה וקופסאות קרטון
  • אפשרויות הובלת דירה מגוונות מהובלה של חפצים בודדים ועד דירות גדולות ומשרדים.
  • הובלת דירה עם משאיות חדישות וציוד חדיש
  • אפשרות לשימוש במנוף בהובלת דירה

 

אם אתם תושבי חולון וותיקים או חדשים, או אם אתם בעלי משרדים בחולון, שיראל הובלות תשמח לתת לכם שירות ובמחירים מיוחדים בזכות הקרבה שלנו לעיר חולון. לא משנה אם נדרש הובלת דירה או הובלת משרד, תשמחו לדעת כי צוות המובילים של שיראל הובלות נחשבים לאיכותיים ולמקצועיים ביותר בתחום.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828