מעבר דירה יכול להיות פרויקט מורכב ומתיש, שדורש היערכות ותכנון לפני ביצוע. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה ביום המעבר עצמו, אילו תקלות יקרו אם לא תתארגנו מראש על אנשי מקצוע איכותיים, שיטת מעבר יעילה, גיבוש לוחות זמנים וניהול הגיוני של התהליך.

אז אם בקרוב אתם עומדים לשנות כתובת, חשוב שתתכוננו היטב לקראת מעבר חלק, מהציוד הדרוש לכם דרך הובלה ועד סידור החלל לאחר פירוק הארגזים. לפניכם טיפים שעושים הבדל גדול.

להתחיל לארוז בזמן וביעילות


יש מי שדוחים את האריזות לרגע האחרון ומגלים שהמשימה גוזלת מהם אנרגיות רבות ולעיתים לא מספיקים לארוז הכל עד הגעת המובילים. חשוב להיערך נכון מבחינת לוחות זמנים ולהתחיל בתהליך מיון הפריטים שיעברו אתכם, יישארו בדירה הנוכחית, יזרקו או יתרמו על מנת להשתלט על כל חלקי הבית.
אם אינכם מסוגלים לעמוד במשימה בעצמכם, ניתן לשכור את שירותיה של חברת אריזה שתוכל לבצע את האריזה עבורכם.
בכל מקרה, שימו לב לציוד כמו ארגזים ועטיפות מיוחדות, בעיקר לעיטוף חפצים שבירים וסימון הארגזים בטקסט המתאר את תכולתם. ניתן לרתום את כל בני הבית למשימה, לחלק תפקידים ולהאציל סמכויות ולקבוע לוחות זמנים. למשל, יום לאריזת המטבח, יום לאריזת חדרי השינה וכך הלאה עד שכל הבית יהיה ארוז ומוכן למעבר.
התייחסו לסדר הפעולות – ארזו קודם את הדברים שפחות רלבנטיים לשימוש יומיומי ורק לסיום את הדברים הקריטיים.
לפני המעבר עצמו כדאי לדאוג לניקוי של הדירה המיועדת, כדי שתוכלו לעבור לאחר שהתבצע ניקוי יסודי, הדברה וכדומה.
שימו לב גם למצבים מיוחדים. למשל, בסיטואציה בה אתם אורזים את הדירה ונוסעים לחופשה ורק כאשר אתם חוזרים, אתם עוברים דירה, אפשר לבחון שירותי אחסון של הפריטים בעלות משתלמת ובמקום בטוח.

לא מתפשרים על מובילים


חשוב להזמין מבעוד מועד חברת הובלה אמינה ומומלצת על מנת לשריין מולה את התאריך המיועד למעבר דירה. התייחסו להמלצות, ותק וניסיון, מה כוללת העברה – אריזה, פירוק, הרכבה, בכמה אנשי צוות מדובר, האם החברה מספקת מראש ארגזים, מה העלות וכיצד היא מחושבת – לפי מספר פריטים, פריטים גדולים במיוחד כמו טלוויזיה, מקרר, שימוש במנוף.
בדקו גם האם החברה מעניקה כיסוי ביטוחי ובאיזה שווי הכיסוי. שקללו את כל הפרמטרים, השוו בין חברות ובחרו את חברת ההובלות המועדפת עליכם שנותנת תמורה טובה למחיר.
ישנן חברות הובלה שילוו אתכם לכל אורך שלבי התהליך, מהדרכה על התאמת הארגזים, אריזה נכונה (שהארגזים לא יתפרקו בדרך), סימון אפקטיבי וכדומה. העדיפו חברת הובלות מובילה באזור הגיאוגרפי אליו אתם עוברים או ממנו אתם עוברים, למשל, הובלות ברחובות למי שגר בעיר.

ניהול יום המעבר


חשוב להתכונן ליום המעבר עצמו – להתעורר מוקדם, להתפצל למשל שאחד מבני הבית יחכה למובילים בדירה ממנה עוברים והשני בדירה המיועדת. כדאי להכין מראש את השכנים לקראת המעבר, בשתי הכתובות על מנת לסיים בטוב ולהתחיל בטוב.
אם ניתן, רצוי לשריין חנייה פנויה וגישה נוחה לדירה וכן להדריך את המובילים היכן ברחבי הבית להניח את הארגזים על מנת לחסוך הזזה של חפצים ממקום למקום. אפשר כבר להתחיל לפרוק את החפצים כדי שלא יחסמו את החלל וגם על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה בדירה החדשה בדרך המהירה ביותר.
התייחסו לסדר וארגון נכון – למשל, מיקום הבגדים שאינם בשימוש בחלקים גבוהים בארון או אחסון חפצים שאינן בשימוש במחסן לעומת פריטים חיוניים בהישג יד.
מומלץ לתאם ליום המעבר עצמו או ליום למחרת הגעה של אנשי מקצוע כמו מעבר של כבלים, טלפון, אינטרנט על מנת שתוכלו ליהנות מהתשתיות בהקדם האפשרי. שימו לב שיש גם חברות שמעניקות שירותי סידור הבית ויוכלו לסדר עבורכם את הבית ביעילות ובמהירות.

באמצעות תכנון חכם ושירותי הובלות מקצועיים תוכלו ליהנות ממעבר נעים ויעיל לסביבת המגורים החדשה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828