אם אתם עוברים דירה בקרוב או צריכים לעבור משרד, להעביר ציוד של המפעל או כל מעבר בסדר גודל כזה או אחר, זה יאלץ אתכם לארגן שירות הובלות אמין ואיכותי שיניע את כול הציוד שלכם למעונו החדש. על מנת שכול זה יעבור בבטחה ויהיה יעיל ואפקטיבי מומלץ לשכור שירותי הובלה שמבצעים גם שירותי סבלות לאחר הגעה ליעד.

המשימה של הסבלות היא שונה משינוע של ההובלה עצמה, משמע, שיהיה צורך להרים את הציוד הכבד, ככל שיהיה מהרכב ההובלה למעונו החדש של התכולה.  התכולה יכולה להיות מגוון של אביזרים, היא מכילה בתוכה מוצרי חשמל, סחורה של מפעל, ריהוט משרדי וציוד משרדי רגיש,  כול אלה דורשים ידיים מיומנות שישמור על הציוד בעת ההובלה ויעניקו לו את כול הבטיחות שיגיע בשלום למקום החדש שאליו הוא אמור להגיע.

הכול מתחיל בהובלה 

ההובלה שלכם היא חשובה לא פחות כמו שירות הסבלות. חשוב שהרכב שיוביל את כול התכולה או הריהוט או את כול כמות הארגזים, שמכילים לעיתים ציוד מאוד יקר ומשמעותי עבור האדם שצורך את ההובלה, יהיה רכב גדול מספיק חזק ואיתן. עוד כדאי שהרכב ההובלה יהיה מרווח עבור הציוד שנכנס אליו ושלא יאפשר מצב של צפיפות בו הציוד עומד אחד על השני ויכול לגרום פגם או נזק לתכולה שבו. בנוסף לכול זה, רכב ההובלה צריך להיות מספיק כשיר לנסיעה עם מטען כבד, משמע שהצמיגים צריכים להיות עמידים וחזקים בעומס שמצטבר עליהם, כמו כן, כול שאר האלמנטים אמורים להצליח לעמוד בכובד ובעומס של הסחורה הכבדה ביעילות וללא קושי.

סבלים לפריקת מכולות

סבלים המתמחים בהובלות ופריקה של מכולות, לרוב יעבדו עם חברת הובלה גדולה בצורה שכירה, ואפשר גם לשכור את השירותים שלהם דרך החברה בצורה פרטית. באמצעות סבלים מקצועיים יהיה אפשר להעביר כול סוג של מוצר או כול רהיט מסוג כלשהו בצורה בטוחה ביותר ובלי נזק למרחק שלא דורש שינוע.

הסבלים ידעו לעטוף כול מוצר בצורה נכונה, למצוא אסטרטגיות הרמה מתאימות לכול תכולה, להעביר את הריהוט באופן שלא יגרם לו כול פגם, לספק מענה בתנאים שאין מעלית או שהפתח צר ועוד. הם מנוסים מספיק בלמצוא פתרונות מהירים ויעילים בתנאים שמקשים על העמסת התכולה מהרכב למקום עצמו. כמו כן, יש לסבלים את הכוח והכישרון להרים מסעות כבדים בצורה אפקטיבית ונכונה יותר מכול אדם אחר, הם מנוסים ומקצועניים בתחומם ונחשבים לאנשים מאוד חזקים.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828