מרבית האנשים שעוברים דירה זקוקים גם לשירות פירוק והרכבת ריהוט ופירוק והרכבת דלתות מקרר. קבלו 4 טיפים שיעשו לכם סדר בנושא.

אילו רהיטים מצריכים פירוק והרכבה?

בתוך עלות ההובלה והשירות של חברת הובלה, מתווסף גם פירוק והרכבה של רהיטים ודלתות מקרר. אם נבחן אלו סוגי רהיטים מצריכים פירוק והרכבה בעת הובלה נגלה למעשה כי הריהוא המרכזי נמצריך עבודת פירוק והרכבה הוא למעשה ארון הבגדים והמיטה הזוגית.

טיפ 1 – עלויות: יש לתמחר מראש את עלות הפירוק וההרכבה על מנת לוודא שאין עלויות נוספות שאינכם יודעים עליהם. גם מידות הארון או המיטה משפיעים על התמחור, משמע ארון בן שתי דלתות לא יהיה זהה בעלות לארון בן ארבע דלתות. כמו כן יש לקחת בחשבון את סוג החומר של הרהיט. ריהוט זול העשוי מסיבית לא בהכרח יחזור למצבו לאחר ההתקנה ולכן כדאי בכלל לבדוק את כדאיות העברת הריהוט.

טיפ 2 – חסכון בעלויות: רוצים להוזיל עלויות? יש לבחון האם ניתן להסתדר ולהוביל את הפריט ללא פירוק והרכבה וזאת על ידי חישוב מידות דלת הכניסה, המעלית וכדומה. לפעמים ממליצים המובילים על פירוק והרכבה של פריטים שלא לצורך. בנוסף, אם אתם בעלי כישרון טכני בסיסי תוכלו לבצע את פירוק הארון ולהשאיר את ההובלה וההרכבה לבעלי המקצוע שהם יותר קשים לביצוע.

טיפ 3 – להימנע מפירוק והרכבה ככל שניתן: במחירונים השונים של רבות מחברות ההובלה ניתן למצוא תמחור הכולל הובלה ו/או פירוק ו/או הרכבה של רהיטים כגון מדיח/מייבש, מקרר, פינת אוכל, מיטה או ספריה; אולם כאשר נבחן את הפריטים נגלה כי ברובם ניתן להימנע מפירוק והרכבה, למעט כל סוגי הארונות.

טיפ 4 – לבחור חברת הובלה מקצועית: יש לבדוק שחברת ההובלה שלכם מקצועית ואמינה בעלת וותק ועם צוות מקצועי  הכולל אנשי מקצוע בעלי כישורי נגרות. חשוב שאיש הצוות הרלוונטי גם יחזיק ארגז כלים ייעודים הכולל כלי עבודה מתאימים וברגים חסרים שאבדו בדרך כדי לסיים את מלאכת ההרכבה כנדרש.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828