רבים מאתנו זקוקים לשירותי אחסון תכולת דירה לתקופה בה אנו עוברים בין דירות

מעבר דירות עלול להיות לא פשוט כלל, והוא כולל תיאום בין מספר לא מבוטל של גורמים כגון בעל הדירה אותה אנו מפנים, בעל הדירה אליה אנו עוברים, חברת ההובלות, חברת החשמל, העירייה ועוד. אחת הבעיות העיקריות כאשר אנו עוברים דירה היא בעיית אחסון הדירה, אשר עלולה להקשות עלינו מאוד במידה ואנו לא נכנסים מיד לדירה החדשה. לשמחתנו, ישנן כמה אפשרויות להתמודד עם בעיה זו.

אז אילו אפשרויות עומדות בפנינו לאחסון תכולת דירה ומתי נשתמש בכל אפשרות?

  • אחסון במשאית: רבים מאתנו נעזרים בחברת הובלות בכדי להעביר את הציוד שלנו מדירה אחת לאחרת, כאשר פעמים רבות חברת ההובלות גם מסייעת לנו באריזת ופריקת הציוד. לעיתים, כאשר ישנו הפרש של כמה ימים מועטים בין יום עזיבת הדירה לבין יום הכניסה לדירה החדשה, חברת ההובלות תאפשר לנו לאחסן תכולת דירה שלמה במשאית הובלות, אשר הינה כמובן גם המשאית אשר תעביר את הציוד שלנו לדירה החדשה. פתרון זה יעיל רק כאשר מדובר בהמתנה של כמה ימים בין העזיבה של הדירה לבין הכניסה לדירה החדשה, וכן לא כל חברה מציעה אפשרות זו ללקוחותיה, ולעיתים קרובות נצטרך לשלם סכומים לא מבוטלים עבור שירות זה אצל החברות אשר כן מציעות אותו.
  • אחסון לטווח הארון: במידה ואנו זקוקים לפתרון קבוע יותר, כאשר עוברים יותר מכמה ימים מיום עזיבת הדירה עד יום המעבר, אנו יכולים לשכור חלל מסחרי לשם אכסון הציוד. שכירת מחסן לאחסון לטווח הארוך מאפשר לנו לאכסן את תכולת הדירה שלנו במקום מאובטח ונוח, אשר בו הציוד יישמר לאורך זמן. למרות האמור, מחסנים להשכרה לטווח ארוך לרוב אינם בנויים בצורה המאפשרת את אכסון הדירה בתנאים מיטביים- הם אינם עמידים בפני שינויי מזג אוויר וטמפרטורה, אינם אטומים כך שיכולים להיכנס מים ורטיבות למחסן וכן פעמים רבות פשוט אינם בנויים בצורה המאפשרת אחסון תכולת דירה בצורה נוחה אשר תשמור על הציוד שלנו.
  • היעזרות בחברת אחסון: חברת אחסון מקצועית יכולה לסייע לנו באחסון תכולת דירה בצורה הטובה ביותר. חברות אחסון שונות מציעות שירותים שונים, אולם רוב החברות מציעות שירותי אריזה והובלת הציוד למחסן החברה, שם ימוקם הציוד במחסנים המיועדים ספציפית לאחסון תכולת דירה, והם אטומים לחדירת מים ולחות, מצוידים במבנים אשר מאפשרים אחסון של חפצים שבירים או כבדים וכן מאובטחים לאורך כל שעות היממה כך שאנו יכולים להיות בטוחים שהציוד שלנו שמור ובטוח, גם אם אנו משאירים אותו מאוחסן לאורך זמן.
  • אחסון לא רשמי: אנו יכולים להשתמש בחללי אחסון לא רשמיים לשם אחסון תכולת דירה במידה ואנו זקוקים לפתרון זמני. חללים אלו יכולים להיות אזורים בבית ההורים, המקלט השכונתי או אפילו המחסן של הדירה הישנה, אולם חשוב לזכור כי לרוב חללים אלו לא ישרתו רק אותנו וכן לא יתאימו לאחסון הציוד לאורך זמן, ולכן יש למצוא פתרון קבוע ויעיל יותר לאחסון תכולת הדירה, בייחוד כאשר מדובר באחסון לטווח הארוך, לדוגמא כאשר אנו עוזבים לחו”ל, משפצים את הדירה או פשוט כאשר ישנו פער של יותר מכמה ימים בין סיום החוזה הישן לבין כניסתו לפועל של החוזה החדש.

ישנם מספר פתרונות יעילים לאחסון תכולת דירה בצורה אשר תשמור עליה

כלל השיטות שהוזכרו עד כה מאפשרות לנו לאחסן את תכולת הדירה שלנו בצורה בטוחה ויעילה, כאשר ישנן שיטות טובות יותר ושיטות טובות פחות, ועלינו לבחור את דרך האחסון המתאימה עבורנו, ואשר תשמור על חפצינו בצורה הטובה ביותר לאורך כל תקופת האחסון.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828