ההבדלים בין הובלת דירה לפינוי דירה

שינוע של פריטים מחוץ לבית נדרש בלא מעט מצבים. מה שחשוב להדגיש הוא שחלק מהמצבים האלה מביאים לבלבול של ממש, עם מונחים שונים שנכנסים לתמונה. ההבדלים שבין הובלת דירה לפינוי דירה, בהקשר הזה, גורמים לבלבול בקרב לא מעט אנשים, כך שיש צורך לעשות קצת סדר בבלאגן ולהתייחס למאפיינים העיקריים של כל אחד מהם. מדוע מומלץ לשקול בחיוב פינוי דירה בלא מעט מצבים?

פינוי דירה, מעבר דירה ומה שביניהם

כאשר נכנסים לעומק העניין, אפשר להבחין במספר הבדלים מהותיים בין מעבר לפינוי דירה. מעבר דירה, כפי שניתן להסיק משמו, מבוסס על שינוע של הפריטים מהבית הישן לחדש, מתוך מטרה שהם ימשיכו להיות בחזקתם של בני הבית. נקודת המוצא כאן היא שיש להעביר לכתובת החדשה את כל החפצים, כשהם תקינים ושלמים, מתוך מטרה להשתמש בהם גם בעתיד.

במקרה של פינוי דירה, לעומת זאת, מדובר על הוצאה של חפצים מיותרים מתוך הבית: העברה שלהם לאתרי ההטמנה, מכירת החפצים לחברה המעניקה שירותי פינוי תכולת דירה, הענקת פריטים שונים כתרומות ועוד. פינוי דירה עשוי להידרש במספר מצבים, חלקם קריטיים, דוגמת אנשים המוגדרים כ”אגרנים כפייתיים”, הצטברות אינספור חפצים בבית (מה שלא מותיר ברירה אחרת), פינוי דירות שהתקבלו מירושה, פינוי דירות לפני מכירה שלהן, פינוי תכולת המקלט על מנת שניתן יהיה לשהות בו בעת חירום ועוד.

ההיבט הכלכלי של הפינוי

בניגוד למעבר דירה, הכרוך בתשלום של כמה מאות או אלפי שקלים (בהתאם למורכבות ההובלה), פינוי החפצים מתוך הדירה בהחלט כולל בתוכו אופציה לתמורות כלכליות, אפילו נאות. כפי שנרמז מעלה, קיימת אפשרות למכור את החפצים לחברה שמבצעת את הפינוי, תמורת סכומים סבירים בהחלט. חלק מהחברות מציעות שירותי הערכת תכולת דירה, על פי סוג הפריט, מצבו הנוכחי והשימוש האפשרי לו, מה שמאפשר לקבל החלטה מושכלת לגבי הייעוד הבא שלו. יש לציין שחברות אמינות ומובילות באמת בתחום יפעלו מתוך תפיסה שאנשיהן לא בהכרח יודעים הכל על כל פריט, מה שעשוי להביא לכך שהן ייעזרו באנשי מקצוע לצורך ההערכות, דוגמת שמאים בתחום הספציפי אליו משתייך הפריט.

מעבר לתמורות הכלכליות של העברת הפריטים לחברת הפינוי, צריך לזכור דבר נוסף: זהו צעד שמאפשר גם למנוע לא מעט מאמצים וכאבי ראש. במקום לבזבז חודשים ארוכים בהצעת הפריט למכירה, בניהול משא ומתן ובלא מעט אכזבות, כאן ניתן לסיים עם ההליך תוך פרק זמן מינימלי. בנוסף, כאשר מדובר בפריטים כבדים, שמצריכים שינוע של ציוד ייעודי (רהיטים או מוצרי חשמל), ברור מדוע חברת הפינוי יכולה לאפשר לתפוס את כל הביצים בסל אחד.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828