הובלה במנוף מחיר מבצע של שיראל הובלות!

כשאתם מחפשים שירותי הובלה במנוף במחיר הוגן חשוב מאוד לבחור בצורה הנכונה את חברת ההובלות מכיוון שלא כל חברת הובלות במרכז הארץ בעלת מערך עבודה המותאם למתן שירותי הובלות במרכז. כשמדובר על הובלות במרכז הארץ חשוב לקחת בחשבון פרמטרים נוספים שלא חושבים עליהם כשמתכננים הובלה במקום אחר בארץ. עומסים בתנועה ואזורי חניה בעייתיים הם רק חלק קטן מהדברים שיש להתחשב בהם על מנת לבצע את שירות הובלות במרכז בצורה הכי יעילה.

הדגשים המיוחדים בשירותי הובלות במנופים

כאשר ראשי הצוותים של חברת “שיראל הובלות” מהנהלים את כל מהלך הובלות, הם דואגים לתכנן במדויק את הזמנים ואת כל הגורמים הסביבתיים שעלולים לעקב את ההובלה או לשבש אותה. בהתאם להימצאותה של המעלית בבניין או העדרה, נקבעים כמות וסוג המובילים אשר יעשו את העבודה ובהתאם לאזור המגורים יקבע גודלה של המשאית אשר תבצע את ההובלה.

שירותי אריזה, עטיפה, פירוק, הרכבה ועוד

גם כאשר מדובר על שירותי הובלה במנוף מחיר עבור הלקוחות הפרטיים שעוברים דירה וגם כאשר מדובר בהעברת משרדים, אנו בחברת “שראל” מודעים למחסור חמור בזמן הפנוי לכן כחלק בלתי נפרד משירותי הובלות דירות בישראל, אנו מציעים גם את שירותי האריזה המלאים וגם את שירותי הפירוק  וההרכבה הנעשים על ידי צוות הנגרים המקצועי המועסק במיוחד לשם כך בחברתנו.

במידה והנכם מעוניינים לבצע את האריזה בעצמכם, חברתנו תספק לכם את כל חומרי האריזה שלהם תזדקקו וזאת ללא עלות נוספת כלשהי.

לא רק הובלות במנוף

במרכז הארץ בדרום או בצפון, כשמדובר על שירותי הובלות הנעשים על ידי חברת “שיראל הובלות”, לא מדובר על שירותי הובלות במרכז הארץ מהסוג הסטנדרט, אלא על חבילת שירות הכוללות בין השאר:

  • פירוק מקצועי של הרהיטים הגדולים שנעשה בפיקוח נגר מוסמך
  • אריזה מקצועית של כל תכולת הבית
  • הובלה בטוחה ומקצועית
  • הכנת החלל הקולט לקראת הגעתה של התכולה
  • העברת התכולה והצבתה במקום המיועד לה
  • הרכבת הריהוט המפורק לשביעות רצונו של הלקוח
  • הובלה במנוף מחיר מנצח
  • שירותי הובלות בכך ישראל ומה עוד

מלבד שירותי הובלות זולות במרכז הארץ שחברת הובלות “שיראל” מספקת לדירות ולמשרדים, היא שמחה לספק ללקוחותיה גם שירותי העברת מטענים, שירותי משלוחים מהירים בכל רחבי הארץ וגם שירותי הובלות למפעלים גדולים.

הובלות במרכז הארץ בדרומה או במרכזה, היא ההתמקצעות הבלעדית של חברת “הובלה שיראל הובלות” והמחירים שאנו מציעים ללקוחותינו עבור שירותי הובלות הם חסרי תקדים וללא שום תחרות!

 

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828