הובלות דירה ושירותי אחסנה

פעמים רבות דורשי הובלות דירה נזקקים לשירותי אחסנה עבור חפצים ורהיטים הנמצאים ברשותם ועדיין לא נמצא להם מקום הולם. מצב זה יכול לקרות כאשר מעבר הדירה נדחה שוב ושוב עקב אילוצים שונים, או כאשר לחלק מהפריטים לא נמצא מקום או שימוש בדירה החדשה ויש להעביר אותם למקום נוסף. עד שמקום זה יימצא, אפשר להשתמש בשירותי אחסנה הניתנים על ידי חברה המתמחה בתחום הובלת דירה.

מי צריך הובלות דירה לשירותי אחסנה?

ישנם פעמים רבות בהם אנשים נזקקים לשירותי אחסנה מסיבות שונות. בכדי להעביר את מלאי החפצים והרהיטים למחסנים אלה יש צורך בשירות של הובלות דירה. צוות הובלות דירה יכול לבצע עבודה זו ולדאוג להעברת החפצים באופן בטיחותי, אמין ומקצועי. כאשר מחפשים שירותי אחסנה, כדאי לבדוק את קירבתם לדירה המשונעת. במקרה של קירבה, תוכלו לחסוך את עלות ההובלה בגין מרחק הנסיעה הקצר.

מעבר לכך, כדאי לשאול האם המחסנים מוגנים והאם מותקנים בהם אמצעי הביטחון והבטיחות המתבקשים, על מנת לשמור על כל החפצים השמורים בהם. בדרך כלל למחסנים אלו לא יהיו חלונות, הם ייהנו מהדברה תקופתית על מנת למנוע נוכחות תיקנים, ויכללו מצלמות הגנה, גלאי עשן, מטפי כיבוי אש וגישה נוחה. הן המחסנים והן שירותי האחסנה יוכלו להינתן על ידי חברת הובלות דירה אשר מחסנים אלה יהיו בבעלותה.

איך בוחרים צוות הובלות דירה?

בין אם הכוונה היא להעביר את החפצים והרהיטים מדירה לדירה או למחסנים אחרים, יש לבחור בקפידה את חברת הובלות דירה המקצוענית והאמינה ביותר. כדאי לברר עם חברים ומכרים על ניסיונם עם חברות הובלות דירה, ולברר על התרשמותם. עם זאת, כדאי גם להתרשם באופן עצמי ממידת האמינות, הסובלנות והמקצוענות של החברה, הן בשיחת טלפון והן בשיחה פנים מול פנים.

כמו כן, כדאי לברר על עלות הובלות דירה לשם שירותי אחסנה. בדרך כלל, עלות זו תכלול את שינוע החפצים ואת זמן האחסנה. ככל שזמן האחסנה יהיה קצר יותר, כך התשלום יהיה נמוך יותר. כדאי לראות את המחסנים לפני ההובלה, בכדי לוודא שביעות רצון מלאה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828