הובלות משרדים – טיפים לבעלי עסקים שרוצים להעביר את המשרד

  • הובלות משרדים מיועדות להובלת ציוד משרדי, החל מקרטונים ארוזים ועד רהיטים או מוצרי חשמל. לבחירתכם ניתן להזמין הובלות קטנות או גדולות יותר, בהתאם לתכולה שעליכם להעביר.
  • הזמנת שירות הובלות מסוג זה מתבצע לפני פתיחת עסק חדש, במכירת העסק או במעבר העסק למקום אחר או מכל סיבה שתבחרו. מעבר למשרד חדש לא תמיד פשוט, עליכם לתכנן את עיצוב המשרד כך שימשוך לקוחות, לבחור את המקום הטוב ביותר לפתיחת משרד ואף לעיתים לגייס עובדים חדשים.
  • מכיוון שהתהליך ארוך חברות הובלות מציעות ללקוחות עסקיים ופרטיים שירותי אחסון, אריזה ופריקה. שירותים אלה יכולים להקהל על המעבר ולחסוך מכם תכנונים והתרוצצויות. כל הוספת שירות מסוג זה כרוך בעלות נוספת, אך לרוב גם משתלמת.
  • הובלות משרד חייבות להתבצע על ידי צוות מקצועי ונאמן שיעמוד בלוח הזמנים של העסק, כי בעסקים זמן שווה כסף. לכן מומלץ לבחור חברת הובלות שהעניקה בעבר שירות ללקוחות עסקיים.
  • צוות לא מקצועי יכול לשבש את לוח הזמנים ואף את התכנונים שלכם. לעיתים גם לצוות מקצועי ומיומן קורים מצבים בהם התכולה נסדקת או לא מגיעה כמו שהיא אמורה להגיע, כדי למנוע מצבים אלה עליכם לרכוש ביטוח שיכסה את תכולת ההובלה, בעיקר אם מדובר בחפצים יקרי ערך.
  • עליכם לבדוק היטב מה כולל הביטוח ומהי ההשתתפות העצמית במקרה של שימוש בה. הוספת ביטוח להובלה כרוכה בעלות. לכל חברת הובלות יש מחירון הובלות שמפרט את עלות ההובלה לפי סוג הובלה כמו: הובלות מטוס, הובלות מנוף והובלות משאית ובנוסף מפרט את העלות לפי מרחק ההובלה, ככל שהמרחק רחוק יותר כך עלות ההובלה גבוהה יותר.
  • לעיתים ברכישת חבילת הובלה שמכילה : אחסון, אריזה, פריקה, ביטוח והובלה, חברות רבות מעניקות הנחות משמעותיות שיכולות לחסוך לכם כסף רב, לכן מומלץ לשמוע את כל ההצעות מחיר שיש לעסק להציע.
  • בתחום ההובלות קיימים עסקים רבים שמציעים את שירותם ללא כל ביטוח על התכולה וללא צוות מיומן ומקצועי.הזמנת שירותי הובלות משרדים מעסק כזה יכולה לגרום לאובדן או הריסת הרכוש שלכם. אין להזמין שירותי הובלה ללא בדיקה מעמיקה על העסק. יש לבחון אם לעסק יש רישיון להפעיל אותו ועם הוא עומד בתקנים הדרושים. תשומת לב לפריטים הללו יעניק לכם שירות איכותי ומקצועי שיעמוד בלוח הזמנים של העסק ויחסוך מכם דאגות או עבודה מרובה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828