הובלת מערכות ישיבה יוקרתיות

שמירה על מערכות ישיבה

מערכות ישיבה יוקרתיות ויפות יכולות לעלות לא מעט כסף. בדרך כלל, מיוצרות מערכות הישיבה היוקרתיות הללו מחומרים בעלי שווי רב כגון עור אמיתי. השמירה על העור והתחזוקה שלו אינן פשוטות כשלעצמן, גם כאשר מערכת הישיבה נמצאת בבית- את העור יש לנקות באמצעות חומרים מיוחדים המיועדים ספציפית לשימוש זה. אין להשתמש בחומרי ניקוי רגילים המכילים כימיקלים שונים שעלולים לפגוע במרקם הטבעי של העור. את מערכות הישיבה הללו צריך לשמור בתנאים מסוימים של חום ולחות כדי למנוע מהן להנזק.

אך הבעיה מתחילה כאשר אנו עוברים דירה, ואנו צריכים לשנע את הרהיטים העדינים הללו, שצריכים טיפול כה קפדני, לבית אחר. תהליך ההובלה עצמו אינו עדין כלל וכלל, והוא עלול להסב נזק לרהיטים היקרים שלנו אם לא נעשה זאת נכון.

למנוע נזקים

על מנת למנוע נזקים לרהיטים או מערכות הישיבה היוקרתית שברשותכם, יש להוביל אותה בדרך ייחודית אשר אמורה למנוע את הנזקים לריפוד העדין.

ראשית, לפני ההובלה דאגו שחברת ההובלה שאת שירותיה שכרתם עוטפת את הסלון בשכבה עבה כמה שיותר של ניילון טרם ההעברה. עטיפה יסודית של כל הפריטים במערכת הישיבה תוכל למנוע נזקים ושריטות, גם אם במקרה תיתקל מערכת הישיבה בחפץ חד במהלך ההובלה.

שימו לב שההובלה מתבצעת במשאית סגורה. חשיפה מוגברת לשמש, חום ולחות עלולה להסב הרבה נזקים למערכת הישיבה שלכם- והובלה במשאית סגורה יכולה למנוע נזקים מסוג זה. בנוסף, שימו לב לאופן ההעמסה על המשאית- דאגו שאין חפצים קשיחים, כבדים מאוד או חדים שמועמסים ישירות על גבי מערכת הישיבה.

לבחור נכון את חברת ההובלות

המפתח להובלה טובה שלא תסב נזק לריהוט העדין שלכם הוא בחירה נכונה של חברת ההובלות שבשירותיה אתם משתמשים. הדבר הראשון שיש לבדוק לגבי הובלות דירות הוא האם היא פועלת עם רשיון עסק- זהו תנאי בסיסי להתחלת ההתקשרות עם החברה. כדאי לבדוק גם אם החברה מבטחת באופן מלא את החפצים שהיא מעבירה, כיוון שאתם עומדים להביל ריהוט יקר מאוד שעלול להנזק גם אם הטיפול בו נכון.

כדאי לברר לא רק על הביטוח עצמו, אלא אף על פרוצדורת תביעת חברת הביטוח- במה הפרוצדורה כרוכה ועד כמה היא קלה.

רצוי לבחור בחברה ידועה בעלת מוניטין וניסיון רב שנים בתחום. אם אין לכם המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם, בקשו מחברת ההובלות פרטים של לקוחות קודמים אשר יכולים להמליץ על שירותיהם- מומלץ להיעזר בלקוחות קודמים אשר התנסו בהובלת מערכת ישיבה יוקרתית על ידי החברה, או תבעו את חברת הביטוח של החברה וקיבלו את הפיצוי הנדרש. הלקוחות יוכלו לתת לכם תמונה אובייקטיבית על טיב שירותי החברה ועל האופן בו היא מפצה את הלקוח במקרה של נזק.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828