חברת הובלות לדירות יוקרה

הובלות של דירות יוקרה

אנשים בעלי דירות יוקרה צריכים להשתמש בשירותיה של חברת הובלות מקצועית ביותר, ובעלת מוניטין בלבד על מנת להבטיח עצמם כי תכולת הדירה שלהם תעבור אל המקום החדש במינימום של תקלות מכל סוג שהוא. על פי רוב, באופן טבעי יהיו חפצים רבים מאד יקרים שיהיה צריך לארוז אותם בצורה מיוחדת. יש לציין, כי דירות יוקרה נמצאות בדרך כלל בבנייני יוקרה, ועל כן, מן הסתם יש לתאם את ההובלה עם הנהלת הבניין, ולהשתמש במעלית המשאות שבבניין אשר כמובן מיועדת בדיוק לצרכים אלה.

הובלת דירת יוקרה בעיסקת חבילה

ברוב המקרים תרצו להיעזר בשרותי אריזה על מנת להכין את הדירה למעבר המתוכנן שלכם. עבדו עם חברת הובלה מקצועית ביותר, אשר נותנת שירותים אלה לכל תכולת הבית החל מהבגדים, כלי מטבח ואוכל שונים, ספרים, חפצי אמנות שונים, מנורות ושנדלירים, מכשירי אלקטרוניקה ומחשבים וכדומה. כמו כן, יש לציין, כי את האריזה יש להפקיד בידי האורזים המקצועיים של החברה הזו, אך יש לפקח על האריזה, ולוודא כי לכל קרטון יש רשימת מצאי, וכי כל קרטון מסומן במספר רץ, כדי לוודא שהכל יגיע ליעד החדש בצורה המסודרת ביותר שניתן לעשות זאת. חברת הובלות אשר גם אורזת לכם את הבית תהיה אחראית לא רק על ההובלה, אלא גם לאריזה עצמה ובכך אתם מבטחים את עצמכם פעמיים.

כיצד להתכונן ליום המעבר

כאשר אתם מחליטים ללכת על חברת הובלה לדירה שקבלתם עליה המלצות טובות, עליכם להזמין את נציג חברת הובלת דירה כדי שיראה את היקף התכולה והעבודה הנדרשת. רק לאחר פגישה זו יוכל להוציא לכם המוביל הצעת מחיר רצינית. נציג החברה יוכל להחליט האם יש צורך בשירותי שינוע או מנוף או שניתן להסתפק במעלית השירות של הבניין ולאחר מכן עליו לבדוק את המקום שאליו עוברים כדי להחליט כיצד להעלות את התכולה לדירה החדשה.
סכמו עם המוביל את כל הפרטים מראש כולל סכום הטיפ שיש לשלם לסבלים ביום העבודה. קבעו את ההובלה לשעות הבוקר המוקדמות ורק לאחר שכל הדירה ארוזה ומוכנה להובלה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828