הובלות משרדים בכל רחבי הארץ

כאשר אנו מדברים על הובלות של עסקים, הרי שמן הסתם, לעיתים יש צורך להעביר משרדים מעיר אחת לאחרת או מאיזור אחד לאיזור מרוחק בארץ. לשם כך יש לעשות הובלה עם חברת הובלה אשר כמובן מתמחה בהובלות בכל רחבי הארץ. כאשר ההובלה מתוכננת למיקום פיזי מרוחק מן המיקום העכשווי של המשרדים שלכם, מאד חשוב לתכנן את המעבר בקפדנות, שכן לא תוכלו “לקפוץ” למקום הישן, כדי להביא דבר מה שנשכח וכדומה. מעבר משרדים מחיפה לתל אביב חייב להיעשות בפעם אחת בלבד, במידת האפשר מבחינת נפח המשאית (תלוי בגודל המשרד כמובן). במידה והמשרד גדול יש להתקשר עם חברת הובלות גדולה ביותר, אשר יש ברשותה כמה משאיות, ואין לעשות הובלה עם אותה המשאית הלוך וחזור באותו היום על מנת לייעל את התהליך בסופו של דבר.

לעשות סדר עדיפויות נכון

בעת הובלת משרדים עם חברת הובלות למקום מרוחק יש לעשות רשימה עם סדר עדיפויות כאשר המשאית הראשונה שיוצאת לדרך אמורה להעמיס את כל תכולת המשרד שתאפשר את תחילת העבודה במקום החדש במהירות האפשרית. זה אומר לארוז את כל אביזרי התקשורת והמחשבים ולהעמיס אותם על המשאית הראשונה יחד עם עמדת הקבלה של המשרד כדי שהפריקה הראשונה תאפשר את חיבורם המהיר ואת תחילת העבדה במקום. לשם כך יש להזמין את איש התקשורת והמחשבים שלכם למקום החדש במועד הגעת המשאית כדי שהדבר יעשה באופן מיידי.

אריזה בלי לחץ כל שהוא

כאשר אתם עוברים משרד חשוב מאד לתת את הדעת אל העובדה החשובה ביותר, כי את אריזת המשרד יש לעשות בעזרת אורזים מקצועיים בלבד בכדי שהריהוט למשרד שלכם לא יפגע, שכן רבים מן המכשירים במשרד דורשים אריזות ייעודיות ובמיוחד כשמדובר במכשירי האלקטרוניקה, המחשבים והתקשורת שיש במשרד שלכם. את אלה יש לארוז אחרונים כדי שיגיעו ראשונים, ואת כל יתר תכולת המשרד ניתן לארוז מראש, אך יש להקפיד על רישום מדוייק של התכולה בכל חדר וחדר של המשרד ולרשום על כל קרטון מהי תעודתו במשרד החדש, כך לחברת הובלת משרדים יהיה יותר פשוט להעביר את חפציכם. אריזה מתוכננת היטב תחסוך לכם זמן וכאב ראש גדולים בעת הפריקה במקום החדש.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828