חשיבות המצבר במשאיות ההובלה

לפחות פעם אחת בחיים יצא לכל אחד להסתייע בשירות של מובילים. משאיות הובלה מכילות בתוכן תכולה רבה כאשר המטרה העיקרית היא להוביל את תכולת המשאית בשלום אל מקום היעד. על מנת להבטיח שהמשאית תוביל את תכולתה בשלום, חברות ההובלה והנהגים נוקטים באמצעי זהירות רבים: עוטפים וקושרים היטב את התכולה, נוהגים בערנות ובתשומת לב ועולים על ההגה רק כשהם כשירים לנהיגה.

לצד האחריות הננקטת מצד הנהגים, לא שוכחים אף לא לרגע כי המשאית הינה סוג של מכונה, ומכונות נוטות להישחק ולא תמיד לפעול כפי שהיינו מצפים מהן. מאחר ומדובר על כלי רכב גדול המנייד כבודה ממקום למקום, חשוב להבטיח כי הדרך תהיה ללא כל תקלות, עצירות פתע או תרחישים לא נעימים, שכן כל אחד מהם יכול לסכן את הנהג ואת שאר העוברים בדרך. בעת שבודקים את תקינות הרכב טרם היציאה למשימה, חשוב לבדוק היטב את תקינות המצבר.

למה המצברים כל כך חשובים?

בכלי הרכב ישנם חלקים חיוניים מאד שלכל אחד מהם תפקיד בהרכבת המכלול השלם. נדמה שישנם חלקים אשר נוכל לבצע בלעדיהם את הנסיעה, עד לנקודה בה נוכל לתקן או להחליף את החלק הפגום. בעת שמדובר על מצבר לרכב, הרי שמדובר על אבן הפינה שברכב. בעת שהמצבר יהיה תקול, הרכב עלול להעצר לפתע במהלך הנסיעה, וכך עלול לגרום לפגע בטיחותי. לכן, חשוב להשקיע בהתקנת מצברים איכותיים על מנת להבטיח את טיב הנסיעה. יחד עם זאת, טרם היציאה לדרך עם המשאית, חשוב להיות קשובים למצבר ולדווח במידה ונדמה כי אינו תקין.

איך שומרים על המצבר?

מצברים לרכב ולמשאיות לרוב מחזיקים כשנתיים. לאחר שעברו שנתיים מעת החלפת המצבר, מומלץ לגשת למוסך ולבדוק את תקינתו, ובמידת הצורך להחליפו. גיחה אל המוסך או החשמאלי תחסוך לכם אי נעימות רבה עם תחזקו של המצבר, ובעיקר תמנע כשלים בטיחותיים אפשריים. בנוסף, על מנת לתחזק את המצבר ביום-יום, מומלץ לבדוק את גובה המים שבמצבר. בעת שיחסרו מים, הוא עלול להפסיק לפעול וכך תופסק הנסיעה. לכן, הוספיו מים מזוקקים בלבד המיועדים למצבר.

— מידע עבור מאמר זה סופק ע”י: אוטו ישיר

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828