טיפים חשובים לפני הובלת דירה

מעבר דירה הינו אירוע מרגש. בין שמדובר במעבר בין דירות שכורות ובין שמדובר במעבר לדירה חדשה שנרכשה זה עתה הרי שההכנות לקראת מעבר הדירה מצריכות לא מעט השקעה של זמן, כסף, נכונות וסבלנות לקראת המעבר. על מנת שלא לבזבז אנרגיות מיותרות או להתעצבן במהלך ההעברה, חשוב לדעת פרטים מהותיים מראש. המאמר הבא מפרט את העקרונות שיהפכו את מעבר הדירה לחוויה מהנה:

הכנות לקראת ההובלה

יש להתחיל חודש מראש את ההכנות לקראת ההובלה. חשוב למיין את החפצים לאלו המיועדים לאשפה ואלו המיועדים לאריזה. גם את החפצים הארוזים יש למיין בהתאם לתכליתם, גודלם ורגישותם. חפצים גדולים יאוחסנו יחדיו, כמו גם חפצים בינוניים והחפצים הקטנים – שייארזו בהתאם לגודלם. את האריזה ניתן לבצע בשעות הלילה או הערב, לאחר העבודה, או בשבתות. כמו כן ניתן להיעזר בשירותים מקצועיים של חברות אריזה שונות או לחלופין חברת הובלות מומלצת ומנוסה המבצעת את העבודה בתוך זמן קצר.

שיחה עם הילדים

אם הילדים עוברים דירה גם הם, רצוי לקיים סדרת שיחות לפני המעבר. הורים רבים לוקחים את הילדים ואת תחושותיהם בנוגע למעבר כמובן מאליו, ושוכחים שילדים לעיתים אינם בעלי הכלים המפותחים לתקשר את רגשותיהם. יכול מאד להיות שהילדים מפוחדים או מתרגשים, מהססים או מצפים למעבר בקוצר רוח. על מנת לאפשר לילדים לבטא את תחושותיהם ניתן לרכז את כל המשפחה לשיחה משותפת ואפילו לשלב משחקי רגשות במהלך השיחה על מנת להגדיר את הרגשות שעולים נוכח המעבר.

בחירת שעת ההובלה

ישנן לא מעט חברות הובלות המנסות, מתוך רצון להגדיל רווחים, לעבוד מספר מרובה של שעות ולהעביר כמה שיותר דירות. הובלות מסוימות לפיכך, נדחקות לשעות המאוחרות של הלילה, בהן העובדים כבר מותשים ועייפים. על מנת להבטיח שההובלה תתבצע במהירות יש להזמין אותה בשעות הבוקר, לאחר השעות הפקוקות בכבישים. כך העובדים יהיו עירניים יותר והכבישים יהיו פנויים.

חודשי ההובלות המומלצים

במהלך השנה ישנם שלושה חודשים בהם מחירי ההובלות עולים פלאים שכן מדובר בחודשים פעילים במיוחד בתחום ההובלות. בין החודשים יוני עד אוגוסט ניתן לצפות לעלייה משמעותית במחירי הובלות ממוצעים כך שבכל מקרה רצוי להעדיף חודשים אחרים כגון חודשי חורף או סתיו, המהווים חודשים פחות פעילים בתחום ההובלות. ההפרש במחירים יכול להגיע עד 45%!

פרטים מהותיים

לסיכום, חשוב להיערך מראש לקראת ההובלה. חתימה על הסכם הובלה, כלילת ביטוח בחוזה, בדיקת תכולת הבית וקבלת הצעת מחיר על ידי החברה הנבחרת – כל אלו צריכים להיבחן כמה שבועות ואפילו כמה חודשים לפני ביצוע ההובלה על מנת להבטיח מעבר דירה קל ונעים.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828