טיפים לקניית נכס ומעבר אליו  – איך עושים את זה בהצלחה?

אם אתם עומדים לרכוש נכס פרטי או מסחרי, אתם בוודאי יודעים שמדובר על עסקה שיכולה להסתכם בכמה מיליוני שקלים ועל כן – חשוב שתדעו שמדובר על תהליך מורכב ולא פשוט ורצוי שילוו אתכם בעלי המקצוע המתאימים. כך תדעו שאתם לא עושים מהלך פזיז או לא נכון עבורכם ושאתם באמת מבינים את המשמעות של החוזה ושאין נקודות או סעיפים שיכולים לבוא לרעתכם.

טיפ ראשון – בררו פרטים מקדימים על הנכס

לא משנה אם מדובר על רכישת מבנה פרטי לצורך מגורים או השקעה או שמדובר בכלל על מבנה מסחרי שישמש כמשרד או חנות. יש קודם כל לבדוק את הסביבה, לראות שיש בה פיתוח, לבדוק את מצב המבנה, מה יש בקרבתו, מה המחירים של נכסים אחרים בסביבה ועוד.

טיפ שני – האם הנכס מנוהל על ידי חברה לניהול נכסים?

ישנם נכסים פרטיים ומסחריים, המנוהלים על ידי חברה המציעה שירות ניהול נכסים. מה הכוונה? החברה למעשה דואגת לתחזוקה שוטפת של הנכס. כל התחזוקה הזאת, מבוצעת על ידי צוות העובדים של החברה, בהם גם אנשי ניהול וביצוע מכל התחומים – מהנדסים, הנדסאים ובעלי מקצוע נוספים. יש יתרון גדול שהנכס יהיה מנוהל על ידי חברה כזאת. כך יש לכם שקט נפשי, שכן במקרה שיש תקלה בנכס, החברה כבר דואגת לטפל בו.

טיפ שלישי – להיעזר בבעלי מקצוע

יש לבדוק את תקינות הנכס עוד בטרם הרכישה. הביאו שמאי מטעמכם וחברה שתבצע בדק בית. כך תדעו האם יש ליקויים בנכס, בכמה כסף הנכס מוערך ועוד. במידה ואתם תצטרכו לקחת הלוואה לרכישת הנכס, תוכלו לפנות לחברה המספק ייעוץ משכנתאות ולקבל תנאים טובים יותר, מאשר הבנק ייתן לכם אם תגיעו בעצמכם ללא ייצוג.

טיפ רביעי – מעבר אל הנכס

אם מדובר על נכס שאתם תגורו בו, מומלץ לקחת את שירותיה של חברת הובלות. זו תדאג להעביר את כל הציוד, הריהוט ומוצרי החשמל שלכם בצורה מקצועית, יעילה ופשוטה. כל שאתם תצטרכו הוא לארוז את כל הדברים שברשותכם, בצורה שתשמור עליהם או שתוכלו להזמין  את השירות ישירות מחברת ההובלה ואז בכלל לא תצטרכו להתעסק עם עניין האריזה. ההובלה תבוצע באמצעות משאית גדולה מטעם חברת ההובלה או במידה ומדובר על הובלה קטנה יותר, אז המובילים יגיעו עם רכב מסחרי קטן. אל תחסכו על שירות ההובלה, שכן יש מוצרים שעדיף שלא תרימו בעצמכם, כי במידה וכן, אתם עשויים לסבול לאחר מכן מכאבי גב מיותרים. לצוות העובדים של חברת ההובלה, יש מיומנות רבה בכל הקשור להובלות. מה גם, שיש ברשותם את הציוד והאמצעים המתאימים להרמה של הדברים ולהובלתם. הובלה יכולה להסתכם בכמה מאות עד אלפי שקלים. מה שכן, זכרו שאתם לא עוברים כל יום. אז מדובר על הוצאה שהיא חד פעמית, עד למעבר הבא שלכם. שיהיה בהצלחה!

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828