כל השירותים שצריכה להציע חברת הובלות מקצועית

מעבר דירה מהווה משימה לא פשוטה ומלאת לחצים רבים. על מנת להקל על עצמכם ככל שניתן חשוב כי תתקשרו עם חברת הובלות מקצועית שניתן לסמוך על שירותיה. עובדי החברה הם אלו שבסופו של דבר יגעו בחפצים שלכם, יסחבו אותם ממקום למקום ואמורים למנוע כל מצב של חבלה או בעיות אחרות. כיצד תדעו לזהות חברת הובלות שכדאי להתקשר עימה? להלן מגוון השירותים שמציעות החברות המקצועיות ביותר של התחום.

פירוק והרכבה ברמת מומחיות גבוהה

מעבר לכוח רב לשם סחיבת תכולת הבית שלכם, חשוב מאוד כי העובדים של חברת ההובלות שתזמינו יהיו מיומנים דיו על מנת להתמודד עם פירוק והרכבה מחדש של כל סוגי הרהיטים. בין אם מדובר על מיטה זוגית ענקית ובין אם על ארונות הזזה יוקרתיים, לבטח תרצו לקבל אותם בנקודת היעד בדיוק באותו המצב שהיו לפני שפורקו.

שירותי מנוף

כיום נדיר למצוא חברות הובלה שלא מציעות שירותי מנוף במסגרת העבודה שלהן. ישנן מספר סיבות לכך ובעיקר:

  • מהירות – הובלה שמתבצעת באמצעות מנוף הינה מהירה יותר.
  • שמירה על החפצים – מאחר והמובילים אינם סוחבים את הארגזים והפריטים השונים בידיים, הסיכוי לפגיעות קטן משמעותית.
  • חיסכון בעלויות – כן, לפעמים עבודה עם מנוף חוסכת בעלויות, במיוחד כאשר מדובר בהובלה גדולה שללא המנוף מחייבת הזמנת מספר מובילים גדול.

 

חברת הובלות רצינית תספק את כל סוגי המנופים, בהתאמה מלאה לכמות החפצים המובלים, הגודל שלהם וגובה ההנפה (גובה הקומה, נגישות וכו’).

שירותים נוספים למעבר מושלם

אבל חברת הובלות מקצועית לא תסתפק רק בשירותי ההובלה עצמם, אלא תבחר להציע בדרך כלל גם שירותים נלווים נוספים שיקלו את תהליך המעבר עבורכם. למשל, אספקה של ארגזים וחומרי אריזה במידה מספקת כך שלא תצטרכו לחפש מחוץ לסופר הקרוב לביתכם, ביצוע אריזה של פריטי ריהוט כבדים או שבירים על ידי הסבלים עצמם ואף שירותי אחסון חפצים במחסנים מתוחזקים ומאובטחים, למקרה שעדיין לא ידוע לאן אתם מתכננים לעבור.

כך תדעו כי אכן מדובר על חברת הובלות מקצועית

מצאתם חברת הובלה שמציעה את כל השירותים שלעיל? מצויין! כעת רק נותר לכם לוודא כי אנשי החברה מקפידים על אמינות ושקיפות גם מבחינת החוזה. כל הפרטים אמורים להיות כתובים במדוייק בחוזה העבודה (מספר הארגזים והפריטים שיש להעביר, מחיר פר שעה או מחיר כללי עבור כל העבודה, לוחות הזמנים וכו’). בנוסף יש לוודא כי החברה מודעת לכך שעובדיה צריכים להיות מבוטחים בביטוח אחריות מקצועית כך שבמקרה של פציעות, חלילה, האחריות לא תחול עליכם. כמו כן, חברות רציניות מציעות אחריות מורחבת ללקוחות, כך שאם ארגז יאבד, או חפץ כלשהו ינזק, הלקוח יוכל לתבוע את חברת הביטוח ולקבל פיצוי הולם.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828