באילו מדינות כדאי לכם לעבוד בתור סבלים?

 

אם אתם חושבים על שינוי מקום, לצאת למגורים בחו”ל ולפתוח בחיים חדשים גם ללא רילוקיישן דרך חברות ישראליות או עם תואר אקדמאי, עבודה בתור סבלים בכל רחבי העולם יכולה לעזור לכם מאוד, במיוחד בתור התחלה.

 

בכל מדינה שתחפשו בה עבודה, בין אם זו עבודה באוסטרליה, בארצות הברית, קנדה או כל מדינה אחרת, תמיד תראו שיש ביקוש לעבודת סבלות, ואם אתם מוכנים לעבודה פיזית, בתוך זמן קצר תוכלו להיות מסודרים ועם הכנסה קבועה לאורך זמן.

 

כמובן, עבודה באוסטרליה כסבלים לא תהיה דומה לעבודה בארצות הברית או אפילו בישראל, ולכן חשוב שתערכו סקר שוק ומחקר מקיף לפני שאתם בוחרים עבודה כזו.

 

חברת הבלות או מוביל עצמאי?

 

יש הבדל די משמעותי בין תחום ההובלה בישראל לבין הובלות בעולם. בישראל רוב האנשים מעדיפים לבחור חברת הובלות – חברה עם ניסיון רב בתחום, חברה מקצועית שיש לה המלצות מלקוחות רבים, וחברה שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. לצערנו, תכנית הטלוויזיה יצאת צדיק מוכיחה יותר מכל כי בישראל יש שרלטנים רבים אשר עלולים לפגוע ברהיטים שלכם בזמן ההובלה או גרוע מכך, ולכן ישראלים רבים מעדיפים חברות הובלה בעלות מוניטין וביטחון.

 

לעומת זאת, במדינות רבות בעולם מקובל למצוא גם מובילים עצמאיים אשר עובדים לבד או עם כמה עוזרים, מחזיקים משאית אחת או שתיים ולא מתפעלים חברת הובלות גדולה. בעולם התחרות הרבה יותר גבוהה, והסטנדרטים שונים, ולכן תוכלו למצוא ביקוש לשירות שלכם גם אם תעבדו כעצמאיים בתחום.

 

איך להתחיל?

 

קודם כל, תמיד כדאי לנסות למצוא עבודה עוד מהארץ, למרות שלחלוטין זה לא פשוט. התחילו קודם כל בפניה אל אנשים שאתם מכירים ומתגוררים במדינה אליה אתם עוברים. אם יש לכם חברים או בני משפחה שיכולים לעזור לכם למצוא עבודה במקום, מה טוב. אם אינכם מכירים איש, נסו בעזרת אתרי אינטרנט המציעים עבודה באוסטרליה או בכל מקום אחר בעולם לנסות למצוא משרות המתאימות לכם.

 

במידה והחלטתם להיות עצמאיים, עליכם לזכור כי תצטרכו לפעול באמצעות פרסום אגרסיבי על מנת לצבור מוניטין ושם באזור אליו אתם עוברים, ולכן היעזרו במפרסמים מקומיים שיוכלו לעזור לכם בכך. בנוסף, זכרו כי מעבר לים המלצות מפה לאוזן הן הדבר הטוב ביותר עבורכם, ולכן שמרו על אמינות, מקצועיות ואדיבות, רק שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר יביא לכם לקוחות נוספים.

 

כמובן, אם אתם מחליטים לעסוק בתחום בתור עצמאיים עליכם לזכור גם את כל מה שנלווה לכך – פתיחה של עסק עצמאי, עבודה מול רשויות המיסים במדינה ועוד, ולכן כדאי לפנות אל רואה חשבון מקומי שיעניק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים לפני שאתם מתחילים, וילווה אתכם בייצוג מול רשויות המס וגורמים נוספים גם בהמשך.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828