משנה מקום משנה מזל

עומדים לפני מעבר דירה? הכנות רבות פוקדות אתכם? ניקיון הדירה לפני אכלוס הוא הפרט החשוב ביותר לפני הכניסה לדירה. מעבר דירה הוא לא עניין של מה בכך, מרבית הזוגות או לחילופין המשפחות הגדולות והקטנות עוברים מעבר דירה לפחות פעם אחת בחייהם. מעבר דירה הוא תהליך קשה ומעיק, עליכם לדאוג לכמה פרטים בו זמנית, לחבר את החשמל והמים, לשנות את הכתובת במשרד הפנים, לשלם את החשבונות וההוצאות השוטפות וכמובן החוסר נוחות המלווה את כל אחד מבני המשפחה בעת מעבר הדירה. לאחר מעבר הדירה הבית מלא בציוד לא מסודר ונראה כי כל אחד מהארגזים בלע חלק מהציוד. ניקיון הדירה לפני מעבר הוא הליך חשוב שיש לקחת בחשבון.

ניקיון לפני מעבר דירה

כמו שכבר הזכרנו מעבר דירה הוא הליך קשה ומסורבל ולכן כדאי ואף רצוי לדאוג לניקיון הדירה לפני הכניסה לדירה, אם אין ברשותכם זמן או אפשרות לנקות בעצמכם תוכלו לפנות לחברת ניקיון מקצועית אשר תעשה זאת עבורכם או לחילופין תוכלו לשכור את שירותיה של עוזרת בית תל אביב או כל אזור אחר בארץ. אין ספק כי החותם הגדול ביותר הוא ניקיון הדירה לפני הכניסה של שאר בני הבית. כיום חברות הניקיון מציעות עבור לקוחותיה מגוון שירותים כגון: אריזה ופירוק, פירוק והרכבה, פוליש, צביעה וכדומה.

טיפים לניקיון הדירה לקראת מעבר

ובכן, מה עושים כאשר אחרון בעלי המקצוע סיים את עבודתו? מתפנים לניקיון הדירה כמובן. חשוב להשתמש במוצרים איכותיים ומתאימים לכל אחד מחלקי הדירה. יש להתאים כל חומר ניקיון לרצפה המתאימה.

רצפת פרקט – על ריצוף מסוג הפרקט אסור לשפוך מים בכמות מופרזת, לכן יש להשתמש בחומרים מותאמים לפרקט ולסוגו. יש לנקות את הפרקט עם חומר מתאים וסמרטוט לח.

רצפת גרניט פורצלן – בניקוי רצפת גרניט פורצלן תצרכו להשתמש במוצרי ניקיון אשר לא מכילים כמות רבה של ווקס. כמות רבה מידי של ווקס יוצרת שכבה שומנית על הרצפה שכבה זו עלולה לגרום להחלקה ולסכנה. בנוסף, השכבה השומנית גורמת לנזק לסוג זה של מרצפות ולכן יש להתנהג בהתאם.

ניקוי ארונות – בניקוי ארונות יש להשתמש בחומרים לא חזקים, יש להתיז את החומר על הסמרטוט ורק לאחר מכן לנקות את פנים הארון, כלור וחומצה יכולים ליצור נזק בחלקי הארון.

ניקיון שירותים – בין אם מדובר בדירה חדשה או לא יש לדאוג לניקיון השירותים והמקלחת בחומרים מותאמים, חומרים אלה חזקים במרבית המקרים ולכן אין לערבב כמה חומרים ביחד.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828