עומדים לאחסן את הציוד הביתי? קבלו טיפים של מקצוענים!

אף פעם אין זה קל לאחסן במקום חיצוני את הציוד הביתי, גם אם מדובר בנסיבות משמחות. לא רק שמדובר בציוד רב, ולארק שמדובר בכמה ימים של כאוס, אלא בין היתר נדרשים לקחת ציוד שיקר וחשוב לנו להרחיק אותו לתקופה ממושכת. כיצד אם כן ניתן להקל את התהליך, מאלו טעויות מומלץ להימנע, למה ניתן לצפות מחברת האחסון, ואף מה יש לדרוש מעצמכם? ובכן רגע לפני שמתחילים לאסוף ארגזים משומשים ולשמור באדיקות על הטושים העבים שמיועדים לסמן את הארגזים, מוזמנים לקחת הפסקה ולצאת מכאן עם מספר עצות מועילות.

לפני שאורזים מגדירים זמנים

על מנת להימנע ממצבים מלחיצים, יש לתכנן היטב את לוח הזמנים. מה זה אומר? יש להבין כמה ימים נותרו עד למעבר. יש להבין מאיזה יום ניתן להעביר ציוד למחסן הנבחר. יש להבין מאיזה יום הביטוח של התכולה נכנס לתוקף (בהנחה ובחרתם לעשות). יש להגדיר מאיזה יום מתחילים לארוז ויש להגדיר כמה זמן מתכוונים להשתמש בשירותי האחסון. מדוע? ובכן מבחינת מחיר זה מאוד משנה אם מדובר באחסון של שבוע, חודשיים או שנה, כך שמוטב להסדיר את המחיר הנוח ביותר בהקדם הניתן.

מה קודם ומה בסוף – אורזים בצורה חכמה

יש אנשים שמבקשים לארוז את סך הציוד ביום אחד, ולשם כך לוקחים חופש ומזמינים שירותי אריזה. מנגד, יש אנשים שבוחרים להסתדר בעצמם, כך שעומדת מולם משימה לא פשוטה. מכאן שאם מבקשים להתנהל באופן יחסית רגוע, יש להתחיל לארוז כשבוע לפני מעמד אחסון התכולה. פה נחדד שאם מדובר בציוד של בית שחיים בו, יש לבצע זאת באופן חכם. למה הכוונה? ראשית יש לארוז ציוד שאינכם משתמשים בו ביום יום. זה בדיוק הזמן לארוז ציוד שיושב במחסן, ציוד שאינו קשור לעונה, ציוד מטבח שהוא בגדר מותרות, משחקים של הילדים (השאירו כמה זמינים) וכדומה. הרעיון הוא להשאיר לסוף את הריהוט ההכרחי, בגדים נחוצים, ציוד מטבח בסיסי ואף את התמונות שעל קיר. מדוע? ראשית כי מדובר במקום בטוח עבורן, ושנית כי לא נעים להסתובב בבית עירום, גם אם מדובר רק בכמה ימים בודדים.

עורכים רשימת ציוד שאינו מועבר למכולה

הרבה פעמים בעת האטרף של האריזה, שוכחים לשמור בצד ציוד הכרחי. מכאן שממש כמו לפני יציאה לטיול, כך גם פה מומלץ להכין רשימה: “רשימת ציוד שאינו מועבר למכולה”. כמו כן, אם מעורבים חברים שמסייעים לארוז (או אנשי מקצוע), עדיף להקדים לארוז את אותם מוצרים, ולהניחם בצד בצורה מודעת ומסודרת, וזאת כדי שאף אחד לא יטעה ויעביר את אותה חבילה למשאית. באותה רשימה תיזכרו לרשום ביגוד שיספיק לתקופה הרצויה, אמצעים רפואיים (למשל חגורת גב), ציוד שאינו שלכם ויש להחזירו לבעליו, מזוודות, תיקים, ספרים, מסמכים נחוצים, ציוד שנוגע לחיות המחמד וכדומה.

מוודאים תנאי שמירה וגישה

גם אם הציוד שלכם עומד להיות מאוחסן רק במשך תקופה קצרה, עדיין חשוב לוודא שהוא נשמר בתנאים טובים, ושלכם הבעלים מוצעים דרכי גישה נוחים. מכאן שאין לבחור בכל מתחם שמאפשר אחסון רהיטים ותכולת דירה, אלא יש לבדוק את ששת הנתונים הבאים: האם קיימים במתחם גלאי עשן, האם יש מדרגות שמקשות את העברת הציוד, האם יש שירותי אבטחה, האם הציוד יושב ישירות על גבי הרצפה (עדיף שלא), האם יש מענה למזיקים (כגון שירותי הדברה) וכמובן שיש לבדוק באלו שעות ניתן לגשת לציוד שלכם. עצה אחרונה לדרך? ערכו השוואת מחירים, אך אל תתפתו לבחור במחיר הנמוך ביותר. מעבר מוצלח ונעים!

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828