שימוש במכונות אריזה על מנת לייעל משלוחים

אם איננו מגיעים מתחום התעשייה, לרוב, אנחנו לא חושבים על זה, אבל כל מוצר עובר דרך ארוכה מאד מרגע ייצורו ועד לרגע אנחנו רוכשים אותו ומשתמשים בו. אנחנו לא מודעים לכך, כי במהלך אותה דרך פתלתלה ישנן נקודות חלשות, אשר כשלון בהן עלול לגרום לכך שהמוצר כלל לא יגיע אלינו (חוסר במדפים בחנויות) או יגיע לידינו כאשר הוא איננו טרי (במוצרי מזון, קוסמטיקה ותרופות, למשל) ובלתי שמיש (כבמוצרי אלקטרוניקה).

עבור רוב המוצרים, האריזה והמשלוח מהווים שני עקבי אכילס כאלה אשר קשורים ישירות האחד בשני. תהליך אריזת המוצרים הינו תהליך משמעותי, שלו חשיבות רבה למצבו של המוצר ביציאה מהמפעל ואף להמשך דרכו, עד להגיעו לידיו של הצרכן. מכונות אריזה אוטומטיות איכותיות ומהימנות יכולות להבטיח כי המוצר ייצא מהמפעל ארוז בצורה הרמטית ומיטבית, אשר תשמור על היותו במצב כזה עד לשיווקו.

מרבית המוצרים עוברים בדרכם מספר נקודות בהן הם נפרקים, מועמסים מחדש ומועברים בין מספר ידיים, מתקני אחסון ורכבים, אשר בכל אחת מהנקודות עלול להיגרם להם נזק כלשהו. אריזה נכונה ומתאימה למוצר, תוך התחשבות בנתיב אותו צריך המוצר לעבור ושימוש בציוד סוף קו מהימן, יכולים לצמצם בצורה משמעותית את הסיכויים לנזקים למוצרים. למשל, מוצרי מזון רגישים, יש לארוז באריזת ואקום, על מנת לצמצם סיכוני חדירת אוויר וקלקולם בעקבות זאת.

מכונות אריזה אוטומטיות אף יכולות להבטיח תפוקה קבועה ויציבה, אשר מאפשרת שיווק רציף ועמידה בתאריכי היעד לאספקה. תארו לעצמכם יציאה של מוצר חדש לשוק, המלווה בקמפיין פרסומי יקר בכל המדיות הפרסומיות הנפוצות. הציפייה נבנית, המתח גובר וכולם כבר צובאים על דלתות החנויות והקניונים וממתינים להיות בין הראשונים שייהנו מהמוצר. בדיוק אז, מרפי יקירנו מתעורר, פורצת מגפת שפעת, וכל עובדי פס האריזה חולים בה, לכן, המוצר איננו מגיע למדפי החנויות. הקמפיין היקר יורד לטמיון, תדמיתו של יצרן/משווק כזה מתרסקת והמוניטין היקר שצבר במשך שנים, אף הוא מושלך לפח. הפיכת פס האריזה לאוטומטי יכול היה לחסוך ליצרן את כל כאב הראש ה”אנושי” והבלתי ניתן לצפייה הזה.

תפוקה קבועה ויציבה יכולה אף לסייע בשימור הלקוחות הקיימים, כי אחר הכל, כולנו אנשים של הרגלים: במשך שנים, בכל קניה שבועית שלנו, אנחנו נקנה יוגורט X של חברה מסוימת, למשל. אבל אם אותו יוגורט X יחסר על המדפים, לא נגלה הבנה לסיבות לחסרונו, אלא תוך פרק זמן קצר מאד, נעבור לקנות את יוגורט Y. וגם כאשר יוגורט X ישוב למדפים, לרוב, כבר לא נשוב לקנות אותו, כי התרגלנו ליוגורט של היצרן המתחרה. היצרן של יוגורט X הפסיד אותנו כצרכנים.

דרכו של מוצר מרגע ייצורו במפעל ועד שהוא מגיע לידי הצרכן היא ארוכה, מפותלת ומלאת סיכונים. הקפדה על אריזה נכונה שלו ושינוע באמצעים המתאימים למוצר הספציפי יכולים לסייע ליצרן, למשווק ולמפיץ לשמור על הצרכנים שלהם מרוצים ונאמנים (ובדרך, גם על המוניטין שלהם).

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828