שירותי אחסנה לכל צורך

לא מעט פעמים אנשים פרטיים או משרדים פעילים נדרשים לשירותים של אחסנה עבור ציוד או תכולה מסוימת לפרקי זמן שונים ומסיבות שונות כאלה ואחרות. יש לציין, כי שירותי אחסנה הם שם כללי לאחסון חפצים וסחורות מסוגים שונים, וכמובן שלמטרות שונות כאלה ואחרות. אם אתם עומדים לעזוב לחו”ל ולעשות רילוקיישן, או שאתם עוברים לדירה קטנה יותר, ויש לכם חפצים רבים אשר אתם מבקשים לשמור מחוץ למתחם הדירה הקטנה אליה עברתם, או שאתם עוסקים ביבוא ויצוא ונחוץ לכם מקום לאחסון הסחורות שלכם, או שאולי קיבלתם עיזבון של בן משפחה ואתם זקוקים לאחסן אותם – כל אלה ורבות אחרות הן סיבות מדוע אנשים משתמשים בשירותי אחסנה מקצועיים בעידן של היום.

שירותי אחסנה מקצועיים

כאשר אתם חושבים על תקופת אחסנה עליכם לדעת מהם שירותי אחסנה של חברות מקצועיות ועל מה צריך לשים את הדגש כאשר מחפשים מקום לאחסון. ישנם סוגים שונים של אחסנה, אבל באופן כללי ניתן לומר כי שירותי אחסנה כוללים את הדברים הבאים:
שמירה ואבטחה – כל חברת שירותי אחסנה חייבת לדאוג לשמירה ואבטחה של המקום 24 שעות ביממה כולל אמצעי מיגון נגד פריצות, מצלמות במעגל סגור, אזעקות וכדומה.
בטיחות המחסנים – יש לוודא כי במחסני החברה יש סידורי בטיחות כגון: גלאי עשן ואש מתקדמים, ספרינקלרים למקרה של דליקה וכדומה.
שליטה על הטמפרטורה – יש לוודא כי במחסנים יש מיזוג אוויר שמאפשר שליטה על הטמפרטורה של המחסן כדי למנוע מהחפצים או הסחורות להינזק כתוצאה מחום או קור גדולים מידי.
מחסנים בגדלים שונים – חשוב שחברת האחסנה מציעה מחסנים בגדלים שונים כדי לתת מענה לכל כמות תכולה שהיא, על מנת שלא תשלמו על מקום שאין לכם צורך בו.
פרטיות – מחסנים צריכים להיות בעלי גישה אך ורק לשוכר המחסן ולא לאף אחד אחר.
ביטוח – על כל המחסנים להיות מבוטחים, על תכולתם, מפני שריפות, הצפות, פגעי מזג אוויר ורעידות אדמה, פריצות, גניבות וכדומה.
גישה – לכל המחסנים יש צורך שתהיה גישה בכל שעות היממה לשוכרי המחסן.
ייעוץ לוגיסטי – ייעוץ מקצועי מחברה מקצועית ואמינה המספקת ניהול מחסן וניהול מלאי.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828