שירותי אחסנה לתקופות ארוכות

בעידן של היום, יש לקחת בחשבון את העובדה כי הובלת דירה וגם הובלת משרדים כרוכה במקרים מסויימים בשירותי אחסנה לתקופות שונות כאלה ואחרות מכל מיני סיבות מגוונות. יש לעיתים קרובות מקרים שבהם יש לפנות דירה אחת כאשר החדשה עדיין לא מוכנה, ולתקופת מעבר זו יש צורך לאחסן את תכולת הדירה לזמן מסויים במקום אמין ובטוח ביותר. גם במקרים של העברת משרדים נתקלים במקרים כאלה אשר בהם יש צורך לפנות משרד, ולעבור למקום ארעי עד לסיום העבודות במשרדים החדשים, וגם במקרים כאלה יש לעיתים צורך לאחסן חלק גדול מתכולת המשרד המקורי עד לגמר העבודות במקום החדש, והעברת כל התכולה למשרדים החדשים בבוא העת בסופו של דבר.
כמו כן, אנשים שיוצאים לחו”ל לשליחות של שנה ומעלה זקוקים למקום אחסון לתכולת הבית שלהם עד לחזרתם ארצה. כדאי להתחיל לברר לגבי חברת הובלות ואחסנה’, וגם לגבי חברת פינוי מקלטים ומחסנים משולבת עוד בתקופת סידורים אדמיניסטרטיביים כגון, הכנסת מסמכים או ויזה לחו”ל, וזאת על מנת לחסוך זמן ולקבוע מועד מראש לשירותי האחסנה.

חברת הובלות ואחסנה משולבות

ישנן חברת הובלה שנותנות גם שירותי אחסנה זמינים לכל דורש במחירים נוחים על בסיס יומי, שבועי, חודשי או שנתי. חברות אלה מחזיקות ברשותם מחסנים בגדלים שונים היכולים להתאים לכל סוג תכולה ובכל כמות. מחסנים אלה פרטיים לחלוטין ורק לבעלי התכולה יש גישה אליהם. בנוסף לכך, יש בחברות אלה שטחי אחסון חיצוניים למכולות או לציוד גדול אחר. אם אתם זקוקים להובלה ולאחסנה באותו הזמן מומלץ להתקשר עם חברה המשלבת את השניים והדבר יחסוך לכם התרוצצויות מיותרות והרבה כסף.

שירותי אחסנה שונים

חברת הובלה שנותנת גם שירותי אחסנה לא עובדת רק עם אחסנת תכולת דירות או משרדים, אלא בעיקר עם עסקים הזקוקים לאחסנת סחורות באופן קבוע. ישנם יצואנים שזקוקים לשטחי אחסנה לפני המשלוח הימי לחו”ל של הסחורה המוכנה ליצוא, ויש יבואנים הזקוקים לשטחי אחסנה של סחורת יבוא שהגיע לארץ לפני הפצתה לחנויות או למשווקים השונים וכדומה. שירותי אחסנה מעניקים פתרונות לכל הצרכים הללו וגם לאחסון חפצים הזקוקים לשמירה בטמפרטורה מסויימת וכדומה. והכל נעשה במקום מאובטח ושמור 24 שעות ביממה עם אמצעי מיגון משוכללים וביטוח לכל התכולה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828