הייחודיות של שירותי אריזה מודרניים

התחום של הובלות ציוד ותכולה מספק מענה לכל מי שעומד לעבור דירה או משרדים ממקום אחד למבנה אחר. כאשר אנו מדברים על חברת הובלות למשרדים, הרי שמטבע הדברים היא מחויבת כיום לסטנדרטים גבוהים מאוד של שירות לכל לקוח ולקוח שפונה אליה ומזמין את מגוון השירותים שלה הנוגעים לתהליך המעבר. בעוד בעבר כל אחד עם משאית הציע הובלות משרדים, הרי שבעדין של היום חשוב לדעת, כי משרד התחבורה בישראל מקפיד כעת על מתן רישיונות לגורמים מקצועיים בלבד לביצוע שירותים מן הסוג הזה. מגמה זו מחזקת את החשיבות של חברת הובלות בעלת ידע וניסיון. במילים אחרות, הובלות משרדים לא יכולות להיות מופקדות בידיים הלא נכונות. שירותי אריזה מודרניים, הובלת משרדים וגם הובלת דירה, שירותי שינוע או אחסנה הם בעלי חשיבות אדירה עבור המגזר העסקי והפרטי ולכן הם דורשים תשומת לב מיוחדת.

סוג הציוד המשרדי

ההבדל העיקרי בין שירותי אריזה לעסקים או הובלות משרדים לבין שירותים ללקוחות פרטיים הוא סוג הציוד. בעוד בבתים פרטיים רוב ההובלה מורכבת מרהיטים ומכשירי חשמל, במשרדים יש צורך באריזה של ציוד תקשורת, מחשבים ושרתים. על מנת להעביר ציוד תקשורת יש לבחור חברת הובלות אשר מסוגלת לעטוף אותו לשמור על בטיחותו. ציוד התקשורת יקבע במידה רבה את המהירות בה העסק יוכל לחזור לתפקוד מלא, מבלי לפגוע בלקוחות או במאזן הרווחים.

צי הכלים

שירותי אריזה מודרניים למשרדים באים לידי ביטוי גם בהיבט נוסף: צי הכלים. חברת הובלות המתמחה בהעברת משרדים, הובלת דירה או פינוי דירה לא יכולה להסתפק במשאיות רגילות בלבד. עליה להעמיד לרשות הלקוח מנופים טלסקופיים, משאיות מנוף ומנוף סולם בהתאם לצרכים המתעוררים בשטח. רק עם כלובים מיוחדים, רמפות ועגלות ניתן להוביל בצורה בטוחה וחלקה את הציוד המשרדי.

בטיחות, אחריות ורישיון

חברת הובלות המתמחה בשירותי אריזה מודרניים וגם בשירותי הפצה לוגיסטית לא מוותרת על שיקולי הבטיחות. במסגרת ההובלה ניתן לדרוש ביטוח ואחריות ואף לבקש לראות תעודת רישיון מורשה מטעם משרד התחבורה. קריטריונים אלו יבטיחו שתחום ההובלות לא יישאר פרוץ ויאפשרו ללקוחות למצוא את נותני השירות הטובים ביותר.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828