יש אנשים שעוברים בתים לעתים כל כך תכופות, עד שהם יכולים לארוז את כל הבית בתוך יומיים בלבד, ולסיים את כל מהלך מעבר הדירה במהלך של שבוע אחד מהרגע שבו נארז הקרטון הראשון, ועד להורדת התמונה האחרונה מהקיר, ותלייתה על קיר הדירה החדשה. 

נראה כי אחת הסיבות לכך שאנשים חושבים שמעבר דירה זה סיוט, בין אם הם מעבירים את תכולת הבית לדירה החדשה או למחסן להשכרה, היא העובדה שהם מושכים את תהליך האריזה כמו מסטיק. אבל אם אתם מחליטים לבצע הכול במהלך שבוע אחד, תוכלו לחזור לחיים הרגילים שלכם תוך זמן קצר מאוד. ואז תהליך האריזה, ההובלה, הפריקה וסידור הדירה החדשה, כבר לא יהיה כל כך מאיים.

כמה מילים על העברת תכולת הדירה ליחידת אחסון.

יעד ההובלה – מחסן להשכרה

לפעמים, נסיבות החיים מובילות את כל החפצים שלנו לא לדירה חדשה, אלא ליחידת אחסון תכולת דירה. הנה כמה דוגמאות לנסיבות שכאלה:

  • קיבלתם כמה רהיטים שיקרים לכם בירושה, אבל בדירה החדשה לא יהיה להם מקום.
  • אתם צריכים לפנות את הדירה לפני שהושלמה בניית הדירה החדשה שלכם.
  • קיבלתם עבודה בחו״ל ואתם צריכים מקום לאחסון תכולת הבית שלכם עד שתחזרו.

תכנון קפדני של המעבר לפני תאריך המעבר עצמו ולפי לוח זמנים מדוקדק – בין אם מדובר בהובלה לדירה חדשה, למשרד אחר או למתקן המעניק שירותי איחסון – יוכל להקל על משימת המעבר.

3-1 חודשים לפני מועד המעבר

לסלק, לסלק ואז לסלק עוד קצת חפצים מיותרים. לשמור, למכור, לתרום או לזרוק לאשפה.

עברו על כל הארונות, המדפים והמגירות, כולל אלה שעוברים יחד אתכם, ומיינו – מה תרצו למכור, מה לתרום, מה לזרוק ומה לשמור. וזהו רגע האמת – שמרו רק את החפצים שאתם באמת משתמשים בהם, ואת הדברים שאתם ממש אוהבים.

המעבר הוא הזדמנות נהדרת להיפטר מהעומס, לדלל את כל מה שאתם לא אוהבים או לא משתמשים בו. לפעמים מדובר בהליך רגשי קצת קשה, אבל ההיפטרות מהעומס תאפשר לכם באמת לצאת לדרך חדשה, אוורירית וקלילה יותר. 

אגב, טיפ זה מתאים לכול מצב, בין אם מדובר בהובלת משרדיים או בהובלת דירות.

בכול מקרה, כשאתם נמצאים בתהליך המיון, חשבו על המקום החדש אליו אתם עוברים. יש בו יותר מקום? פחות מקום? הכינו לעצמכם תכנית שבה תציינו מה תרצו לשמור ומה למכור, תכנית שתתעדכן תוך כדי ההתקדמות בשלבי המעבר.

3-2 שבועות לפני המעבר

במהלך תקופה זו הכינו רשימה של שירותים שעליכם להזמין בזמן מעבר הדירה כמו: גז, פנקסי המחאות עם הכתובת שלכם, וכמובן חברת הובלות. 

חברת הובלות מקצועית ומנוסה יכולה להעניק לכם סיוע ולהדריך אתכם כך שתוכלו לעבור את התהליך בלי לחצים מיותרים. 

כאשר אתם מזמינים את שירותיה של חברת ההובלות, יגיע לביתכם נציג החברה כדי להבין את הצרכים שלכם, במיוחד אם תכולת הבית כוללת גם חפץ אומנותי כבד ויקר ערך, למשל, או אם אתם מתכננים להעביר את תכולת הבית למחסן להשכרה

נציג של חברה בעלת מוניטין, ייתן לכם הצעת מחיר הוגנת ואגב כך גם ידריך אתכם:

  • לגבי גודל הארגזים המתאים
  • לגבי סימון הארגזים כדי להקל על הפירוק בדירה החדשה
  • לגבי סדר פירוק החפצים מהמשאית ביום ההובלה
  • לגבי פירוק ארונות והרכבתם בדירה החדשה

הנציג גם יציע לצייד אתכם באריזות במגוון גדלים, כך שתוכלו להתחיל לארוז את החפצים מספר ימים לפני מועד ההובלה.

שבוע המעבר

כשבעה ימים לפני המעבר, התחילו למלא את הקרטונים. זה גם הזמן להתחיל להחליף את הכתובת שלכם בכל המשרדים הנדרשים כמו: ביטוח לאומי, משרד הרישוי, הבנק, חברת האינטרנט וכדומה. 

  • כשאתם מתחילים לארוז, מומלץ להתרכז רק במלאכת האריזה, ולא לדאוג לדברים אחרים שאתם צריכים לעשות.
  • אם תכולת הדירה לא מיועדת להגיע למחסן להשכרה, אלא לדירה החדשה, ארזו כל חדר בנפרד, כך יהיה לכם הרבה יותר קל כשתצטרכו לפרוק את החפצים בדירה החדשה. 
  • הכינו מראש נייר עיתון שישמשו אתכם לאריזה בטוחה של כלי זכוכית וחרסינה שבירים. כדי להבטיח שהם לא יתנגשו אלה באלה בזמן הנסיעה, 
  • רפדו את אריזת הכלים השבירים בסדינים או במגבות.
  • אל תמלאו קרטון אחד בספרים בלבד, כי הוא הופך לכבד מאוד. עדיף לארוז ספרים יחד עם בגדים או כלי מיטה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828