תכנון הובלה נכונה

בשעה טובה הגיע המועד שבו אתם עוברים לדירה, בית או משרד חדש. לצד ההתרגשות והשמחה, יש לא מעט מטלות ומשימות שיש לבצע. אחת המטלות היא כמובן לדאוג להעביר את כל התכולה ממקומה למען החדש. שלב ההובלה נתפס כשלב שעשוי להיות לא נעים, מייגע ומסובך, אך אם פועלים תוך תכנון נכון, אפשר לצלוח אותו בקלות וביעילות.

איך מתחילים?

בדומה למשימות אחרות, גם את נושא הובלת תכולת דירה או משרד רצוי לתכנן בצורה מסודרת, ולא להשאיר את הנושא לרגע האחרון. ככול שתטיבו לתכנן את שלב ההובלה, כך יחסך מכם לחץ ואף עוגמת נפש בהמשך.

מפו את התכולה

לפני שאתם פונים אל חברת הובלות ומתחילים לבקש הצעות מחיר לביצוע ההובלה, חשוב שתדעו מה ברצונכם להעביר. יש חברות העוסקות בתחום ההובלות שיעברו אתכם על רשימה מוכנה של פריטים נפוצים שאנשים לרוב מעבירים, אך לא כל החברות יסיעו לכם בכך. הדרך הטובה ביותר היא לעשות רשימה של הפריטים, על מנת שתהיו מוכנים מראש למסור אותה בשלב בקשת הצעת מחיר. בהתאם לרשימת התכולה אותה אתם רוצים להעביר תינתן לכם הצעת מחיר, ולכן חשוב להקפיד ולציין את כלל הפריטים, גדולים כקטנים. עברו בבית ומפו את הפריטים הגדולים ואז נסו להעריך כמה קרטונים תרצו להעביר, גם אם מדובר בהערכה יחסית גסה.

מאיפה ולאן

נושא נוסף שעליכם לציין בפני חברות ההובלה אליהם תפנו הוא המקור והיעד של ההובלה. גם פרמטר זה ישפיע על המחיר שיוצע לכם. ציינו את כתובתכם המקורית, את הקומה בה אתם מתגוררים, ולאן תרצו להוביל את התכולה. האם קיימת מעלית, או שיהיה צורך להעלות את התכולה לקומה כזו או אחרת.

השוו נכון בין הצעות המחיר

כאשר הגעתם לשלב קבלת הצעות מחיר, חשוב להקפיד ולבדוק מה מספקת לכם כל חברת הובלות. יש חברות אשר יגיעו עם טנדר, לעומת אחרות שיקצו לשם כך משאית גדולה. חברות מסוימות כוללות נהג ובעל מקצוע אחד שיסחוב את התכולה, לעומת אחרות אשר יקצו צוות של מובילים, דבר אשר יקצר את כל התהליך. בדקו האם בכוונתם לעטוף את תכולתכם על מנת להגן עליה. האם קיים ביטוח תכולה. רק לאחר שתקבלו את מלוא האינפורמציה תוכלו לערוך השוואת מחירים נכונה.

בחירת חברה לצורך ההובלה

לצד השיקול הכלכלי, שהוא וודאי חשוב בבחירת חברה לביצוע ההובלה, יש עוד כמה פרמטרים שחשובים לא פחות. תכנון ההובלה שלכם צריך לכלול בחירת חברה ותיקה, אמינה, שהתקבלו עליה המלצות. תוכלו למצוא אינפורמציה רבה באינטרנט על כל חברה המבצעת הובלות, וכך ללמוד יותר על החברה, ניסיונה ואיכות עבודתה.

בחרו מועד אופטימאלי

באם קיימת עבורכם גמישות יחסית במועד ההובלה, נסו לבחור מועד בו חברת ההובלה פנויה באופן יחסי. אם בכוונתה לבצע הובלה נוספת באותו יום, דאגו להיות הראשונים בתור.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828