הובלה בחודשי הקיץ – כך תעברו אותן בשלום

במיוחד בחודשי הקיץ ניתן לראות בכבישים משאיות רבות המבצעות הובלות. הקיץ היא העונה הבוערת בכל המובנים, כולל תחום ההובלות. הובלת דירה היא פרוייקט לא קטן הן מבחינת העוברים והן מבחינת המובילים. אמנם אופן ביצוע ההובלה והאחריות לכך שתתרחש ללא תקלות נמצאת בידיה של חברת ההובלות, אך ישנם מספר דברים שאתם יכולים לעשות על מנת לעבור את היום האינטנסיבי אך החשוב הזה בשלום.

לבחור חברת הובלות הנכונה

ממש כמו בכל תחום, ישנו בעל חברת הובלות דירות אשר לוקח ברצינות את העסק שלו ואת השירות שהוא נותן ויש חאפרים שיעשו הכל בכדי להרוויח יותר כסף ולחסוך לעצמם הוצאות. האחריות לבחירת החברה הנכונה היא בידכם. אם יש באפשרותכם להשיג המלצה מחבר או מכר שקיבלו שירות הובלות דירות לאחרונה- עשו זאת. אם לא, חפשו באינטרנט חברות, היכנסו לאתר שלהן אם יש והתרשמו מהן, דברו איתן ובדקו כיצד נעשית ההובלה, האם הם באים קודם לכן לראות את כמות התכולה, האם הם מספקים ארגזים והאם ישנו ביטוח על כל התכולה.

האריזה וביטוח

ישנן חברות אשר מספקות ארגזים לאריזה ואפילו שולחות נציג מטעמן אשר עוזר באריזה, מסייע לעטוף תכולה שבירה, מייעץ כיצד לארוז ביתר יעילות. בנוסף, אם החברה רצינית ישנה ממש חתימת חוזה ביניכם לבינה. הובלת תכולת דירה משמעה לקיחת אחריות על כמות רבה של רכוש. חברות רציניות נותנות ביטוח ולפני יום ההובלה ישנה חתימה על פוליסה, ממש בדומה לחתימה מול חברת ביטוח.

הכנות אחרונות ויום ההובלה

חשוב מאוד מבחינתכם לדאוג לכך שחיי המובילים יהיו קלים ככל האפשר והעבודה הקשה ממילא תוכל לזרום. דאגו לכך שבדירה לא יהיו מחסומים שיחסמו את דרכם של המובילים. דאגו לכך שהנגישות אל הבית תהיה נוחה. אם מדובר על רחוב צר אשר צריך להיות פנוי על מנת שמשאית תוכל לעבור בו, תלו שלטים לאורך הרחוב ובקשו בנימוס מדיירי הרחוב שלא יחנו בו את רכביהם במועד ההובלה. נסו לקבוע עם החברה שתגיע בשעה כזו בה רוב האנשים נמצאים בעבודה וכך ממילא הרחוב יהיה פחות עמוס. חשוב שיהיה מישהו מטעמכם הן בדירה ממנה נעשית ההובלה והן בדירת היעד. בכל מקרה, השתדלו להיות סבלניים- הובלv היא מלאכה קשה.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828