חברת הובלות דירה – כך תצלחו את המעבר בקלות

מעבר דירה הוא חתימה של פרק בחיים והתחלתו של פרק אחר. לעיתים מדובר על שינוי משמעותי כמו מעבר למגורים משותפים עם בן או בת הזוג או מעבר ראשון מבית ההורים ולעיתים המעבר הוא בגלל התרחבות המשפחה. בחירת חברת הובלות דירה היא חלק חשוב מהתכנון.

ישנם מעברים ללא שינוי כמעט של אזור המגורים וישנם כאלה בהם המעבר הוא לעיר אחרת ודורש הסתגלות למקום. בכל מקרה, אחד הגורמים שיקבעו אם המעבר יהיה חלק או לא הוא החלק האחרון במעבר- ההובלה אל הדירה החדשה. איך לעשות אותו כך שיאפשר לכם להתחיל חיים במקום החדש ברגל ימין?

להתכונן לקראת ההובלה בהדרגה

מעבר דירה  דורש הרבה מאוד הכנות ולכן הובלות דירה נראות לנו כדבר שולי שאין צורך להתכונן לקראתו ומושכים את ההתארגנות לקראתו עד השניה האחרונה.

ככל שתתכננו את ההובלה ותתארגנו לקראתה, כך היא תהיה חלקה יותר וקלה גם עבורכם וגם עבור המובילים. כדאי להתחיל ולהתארגן מספר חודשים מראש אך לעשות זאת בהדרגה- כל פעם קצת. התחילו לארגן את החפצים כמה חודשים לפני המעבר, למיין את תכולת הבית על פי אלה שתרצו להעביר הלאה וכאלה שלא עוברים איתכם (מה עושים איתם? גם לכך יש פתרון פשוט- חברת פינוי דירה אך על כך בפעם אחרת).

התחילו לאט לאט לארוז את החפצים כשהראשונים הם הפחות שימושיים וככל שאתם מתקרבים למועד ארזו חפצים יותר ויותר שימושיים עבורכם. לאחר שתתחילו לארוז תהיה לכם תמונה ברורה יותר של כמות וסוג התכולה ותוכלו לערוך חיפוש אחר חברת הובלות.

איך לבחור חברת הובלות?

כמו כל בעל מקצוע, גם חברת הובלות דירה כדאי לחפש באינטרנט. היכנסו לאתרי חברות או חפשו בפורטלים רציניים בתחום.

אם יש לכם המלצות על חברה – תמיד כדאי לקחת גם אותן בחשבון. כשאתם פונים לחברה הגיעו אליה עם מקסימום נתונים על התכולה וציינו גם את תנאי הגישה לדירה אותה אתם עוזבים ואת זאת אליה אתם נכנסים: מיקום, קומה, האם יש מעלית, האם הגישה לבניין ישירה או שישנו שביל פנימי או מדרגות המפרידים בין הבניין לרחוב ועוד.

ציינו אם ישנם חפצים גדולים שלא ניתן להוציא דרך הדלת ומחייבים אביזרים מיוחדים כמו מנוף- לא כל חברת הובלות מחזיקה מנוף.

בדקו האם החברה מציעה ביטוח תכולה, מהי כמות העובדים המגיעים להובלה והסתכלו באתר החברה על דף האודות שלה, האם זו חברה ותיקה. סביר שמחברה איכותית תקבלו הצעת מחיר גבוהה יותר. עשו את כל החישובים. קחו בחשבון שהסיכויים שחברה כזו תותיר אתכם עם נזקים ולא תיקח אחריות הם נמוכים לעומת חברה קיקיונית.

 

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828