הובלה של פריטים בודדים: הובלה מקרר במנוף

אם אתם צריכים להעביר פריט אחד או שניים, אם אתם צריכים הובלה מקרר במנוף או ארון יד שנייה, אם תכולת הבית שלכם צנועה ואתם צריכים לעבור דירה, אינכם זקוקים לשירותי הובלה, אלא לשירותי הובלות קטנות.

במרכז הארץ פועלות חברות רבות שמספקות שירות הובלות קטנות במרכז הארץ אך לצערנו הרב מדובר בעיקר בחאפרים שעובדים בצורה לא מקצועית ובלתי חוקית. על מנת לא ליפול בפח, אלא לבחור חברה אמינה שמספקת שירותי הובלות קטנות במרכז הארץ בצורה מקצועית ועם ביטוח מלא, חשוב לפנות לחברה רצינית בעלת תודעת שירות, מערך תפעולי וניסיון מיוחד בשירותי הובלות קטנות. במרכז הארץ פועלת חברה כזאת ושמה “הובלה טובה”.

שירות מיוחדת של הובלות דירה על ידי חברת “שיאל הובלות”

בחברת “הובלה טובה ” מבינים את הצורך בשירותי הובלות מכיוון שמדובר בסביבת חיים  תוססת, במיוחד כשמדובר באזור תל אביב שמאוכלס בצעירים רבים שנזקקים הרבה פעמים דווקא לשירות מהסוג הזה. על מנת לתת מענה גם לצורך זה, חברת “שיראל הובלות” הקימה צי של מיני טנדרים ושל משאיות קטנות שמיועדות להעניק לכל דורש שירותי משלוחים וגם שירותי הובלות קטנות במרכז במחיר אטרקטיבי במיוחד.

עלות הובלות מנוף

עלותן של הובלות מנוף במארץ אמורה להיות הרבה יותר נמוכה מזו של ההובלות הגדולות והכבדות. לעומת הובלת דירות או משרדים שלמים, מחיר הובלות קטנות במרכז הארץ אמור להסתכם בכמה מאות שקלים בלבד ולהתבצע בהתרעה קטנה. ב”שיראל” מבינים את זה ומציעים שירותי הובלות קטנות במרכז במחירים אטרקטיביים במיוחד. אם מדובר בפריט אחד או בכמה, אין סיבה שתזמינו חברת הובלות גדולה עם משאית עצומת מימדים, תפנו אלינו ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית ושירות מהיר ויעיל של הובלה מקרר במנוף.

צוות הובלות במרכז של חברת “שיראל הובלות”

על מנת לספק מענה מהיר בהתרעה קצרה, חברת “שיראל” מעסיקה צוות מיוחד המטפל אך ורק במתן שירות הובלות. הצוות הצעיר והדינאמי שעובד עם כלי רכב נוחים לעבודת הובלות במרכז הארץ ישמחו לספק לכם את השירות הטוב ביותר כך שגם אם מדובר בהובלה קטנה, תיהנו משקט נפשי וביטחון מלא כי משימת ההובלה תבוצע על הצד הטוב ביותר.

חברת “שיראל” הנה חברת הובלות מובילה הפועלת בכל אזורי הארץ וגם במרכזה, תוך כדי שימת דגש על שירות אדיב ומקצועיות בעבודה.

 

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828