הובלות משרדים- איך לעשות אותן נכון?

החברה שלכם נמצאת בצמיחה וגדילה? שכרתם עובדים נוספים בכדי לעמוד בעומס? כל אלה הם סימנים מעודדים וחיוביים המצביעים על כך שאתם בדרך הנכונה. עם זאת, יתכן שאתם חשים כבר צפיפות במשרד, שאין לעובדים מקום לשבת ואפילו לעבור בחופשיות ולכן זה הזמן לעבור למשרד גדול יותר. אם זה נשמע כאב ראש והתעסקות, אכן צריך להשקיע בכך אבל התוצאות משתלמות. גייסו את כל עובדי המשרד שיתרמו קצת לאריזות, הזמינו חברת הובלות משרדים מיומנת וותיקה וכמובן מצאו לפני כן את המשרד המתאים לכם…

איך לבחור את החברה המתאימה?

חברת הובלות משרדים צריכה להיות חברה רצינית ובעלת כל האמצעים להעביר את המשרד שלכם בשלום. כאשר מחפשים חברה, יש לבדוק כי הובלות משרדים היא תחום ההתמחות שלה. אם יש לכם המלצות של חברים או מכרים שעברו אף הם משרד לאחרונה תוכלו לדבר עם אותה חברה. אם לא, ניתן לחפש אתרי אינטרנט של חברות שונות, להתרשם מן האתר ואף לבדוק האם רשומה החברה בפורטל בעלי מקצוע רציני המפרסם רק חברות בעלות רישיון. לאחר סינון ראשוני יש לדבר עם החברה, לראות כיצד נעשה התהליך, אילו שירותים נוספים הם מציעים, למשל אספקת ארגזים או עזרה באריזה, איזה ביטוח הם נותנים וגם בסופו של דבר מהו המחיר. עשו סקר בין מספר חברות.

כיצד להתכונן למעבר?

קודם כל, אל תחכו לרגע האחרון. רגע אחרון נחשב גם שבוע ואפילו שבועיים לפני ההובלה. הובלות משרדים הן מורכבות יותר ולכן ההכנה צריכה להיות זמן רב מראש. עשו בכל יום קצת. התחילו מלזרוק ציוד ישן שנמצא בארונות ולא נמצא בשימוש. זרקו את תכולת המחסן אשר אינכם משתמשים בה. זרקו קלסרים אשר החומר בהם כבר התיישן ואינו רלוונטי. עדיף לעשות זאת בגריסה כד לא לחשוף פרטים. הצטיידו מחברת ההובלה או בכלל בכמות ארגזים מספיקה. גם אם הכמות נראית לכם דמיונית- עדיף עודף מאשר חוסר. התחילו בתהליך המיון והאריזה כמה חודשים מראש. סביר כי יש במשרד מכשירים עדינים. אותם תנו למקצוענים לפרק ולהרכיב לאחר מכן מחדש. חברות הובלות משרדים רציניות מעסיקות גם טכנאים האחראים לפרק מכשירים אלקטרוניים, לארוז אותם כמו שצריך ולאחר מכן להרכיבם מחדש.

 

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828